۱۹۹۷۴۵۳
 گروه سیاسی تهران پرس، مستند انتخاباتی عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با عنوان "صدای سوم" که قرار بود امشب ساعت ۲۰ از شبکه اول سیما پخش شود، به دلیل تاخیر در مراحل تدوین و عدم ارسال به رسانه ملی پخش نشد.

گفتنی است رسانه ملی در زمان قانونی، آماده سازی این مستند را به نماینده همتی اطلاع داده بود اما این مستند آماده نشد و در زمان قانونی در اختیار رسانه ملی قرار نگرفت و به همین دلیل از پخش بازماند.

در این زمینه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح ذیل است:

«هم اینک نوبت پخش مستند عبدالناصر همتی به مدت سی دقیقه می‌باشد که این نوبت بر اساس قرعه‌کشی و به نماینده قانونی ایشان ابلاغ شده بود.از آنجا که ستاد ایشان در فرصت قانونی قادر به ارائه مستند نشده است لذا این برنامه پخش نشده است.»

پس از این اطلاعیه همتی اعلام کرد که مستقیم با مردم سخن خواهد گفت و این مسئله گمانه زنی ها درباره عدم تهیه مستند انتخاباتی همتی را تقویت کرده است.

بنابراین گزارش، جای سوال دارد که چرا علی رغم اعلام کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به کاندیدای ریاست جمهوری در خصوص زمان پخش مستندهای انتخاباتی، چرا تیم تبلیغاتی عبدالناصر همتی نتوانسته اند این مستند را آماده و تحویل رسانه ملی کنند؟

به نظر می رسد این مستند طی ساعت آینده و پس از تهیه در شبکه های اجتماعی منتشر شود!

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۵۳۲
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha