۱۴۰۰۰۳۱۱۰۰۰۳۶۹_Test_PhotoN
به گزارش خبرنگار سیاسی تهران پرس، علیرضا عسگریان نایب رئیس شورای مرکزی و سیاستگذاری نهضت هرخانه یک ستاد آیت الله رئیسی در نشست خبری تشریح برنامه های ای ستاد که صبح امروز به میزبانی خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: از فرصت های اقتصادی داخلی و خارج از کشور به خوبی استفاده نشده است، هر کسی که فهم درستی از این ظرفیت ها داشته باشد، اصلح ترین فرد برای ریاست جمهوری است.

وی افزود: آقای رئیسی شایستگی ریاست جمهوری ایران را دارند. مردم باید با حضور در پای صندوق های رای باید کاندیدای اصلح را انتخاب کنند. در این عرصه نباید کسی تخریب شود اما باید واقعیت های امروز کشور مطرح شود‌. این موضوع تاکید آقای رئیسی نیز است.

عسگریان خاطرنشان کرد: پایداری نظام به واسطه مردم مستحکم می شود، مهمترین وجه یک انتخابات گفتگو مستقیم با مردم است. مردم صاحب انقلاب و نظام هستند، انقلاب معطوف به مردم هستند.

نایب رئیس شورای مرکزی و سیاستگذاری نهضت هرخانه یک ستاد آیت الله رئیسی در خصوص مشارکت مردم امور و ارقامی وجود ندارد اما قیودی وجود دارد ‌که می تواند این مشارکت را افزایش دهد.

عسگریان بیان کرد: بیش از ۹۰ در صد مردم نارضایتی دارند؛ برای جلب رضایت مردم صادقانه باید صحبت کرد و اینکه یک برنامه خوب ارائه شود و مردم درک کنند که این برنامه اجرایی می شود.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی بر اخلاق‌مداری تأکید دارد و به هر قیمتی نمی‌خواهد رئیس‌جمهور شود، ایشان به هر قیمتی نمی‌خواهد رئیس‌جمهور شود و بر اخلاق‌مداری و پرهیز از رفتارهای خلاف شرع تاکید دارد.

نایب رئیس شورای مرکزی و سیاستگذاری نهضت هرخانه یک ستاد آیت الله رئیسی گفت: علت نهضت هرخانه یک ستاد ائتلاف آیت الله رئیسی با مردم است زیرا ایشان اعتقاد دارند اگر رئیس جمهور با رای اکثریت مردم دولت تشکیل دهد می تواند با کمک همین مردم همه ضعف ها و ناکارآمدی ها و بخش های مختلف اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جامعه را باقدرت و با پشتیبانی ملت رفع کند.


وی افزود: در حال حاضر در بسیاری از شهرستان و استان های مختلف کشور مردم به صورت خودجوش خانه هایشان را به ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی تبدیل کرده اند که این به معنی این است که رئیس جمهور از دل مردم و با رای اکثریت ملت انتخاب خواهد شد.

عسگریان تصریح کرد: کاندیداتوری آیت الله رئیسی به درخواست مردم و تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شده است در واقع به دلیل تقاضا از ایشان حجت شرعی به آقای رئیسی واجب شد اکنون هم ایشان به هر قیمتی نمی خواهند رئیس جمهور شوند به طوری که آیت الله رئیسی بر اخلاق مداری و پرهیز از رفتارهای خلاف شرع تاکید دارند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۵۲۰
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha