۱۳۹۷۰۳۰۶۱۲۴۵۴۳۲۷۴۱۴۲۴۸۷۲۴
محمد گلریز خواننده پیشکسوت موسیقی انقلاب در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اینکه تلاش دشمن در جهت اقناع جوانان ایرانی برای عدم حضور در پای صندوق های رای است، گفت: متاسفانه دشمن از طریق فضای مجازی و جنگ رسانه ای، تلاش گسترده ای انجام می دهد که مانع از حضور مردم ایران در پای صندوق های رای شود و به همین دلیل شاهد راه اندازی پویش هایی ضدانقلابی هستیم تا انتخابات ۲۸ خرداد پرشور برگزار نشود.

وی ادامه داد: رسانه های فارسی زبان همچون بی بی فارسی و ایران اینترنشنال و ... با القای اینکه رای بی تاثیر است و مردم بابت مشکلات اقتصادی باید انتخابات را تحریم کنند، در حالی که عدم حضور مردم در پای صندوق های رای به ضرر منافع کشور و همین مردم است و در مجامع بین المللی، اعتبار کشورمان خدشه دار خواهد شد و همین امر باعث می شود که نتوانیم در خصوص احقاق حق طبیعی مان همچون مسئله هسته ای به خوبی رایزنی کنیم و حرفمان را پیش ببریم.

حضور در پای صندوق های رای وظیفه شرعی همه ایرانیان است

گلریز با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات، وظیفه شرعی همه ایرانیان است، افزود: اینکه دشمن با استفاده از عوامل نفوذی و داخلی در تلاش است که تنور انتخابات داغ نشود و مردم اقبالی به حضور در پای صندوق های رای نداشته باشند، نشان دهنده این است که باید در جبهه رسانه ای و فضای مجازی انقلاب اسلامی فعال تر و پویاتر عمل کنیم تا توطئه های دشمنان را برای مردم ترسیم کنیم و عملیات های رسانه ای و تبلیغاتی فریبکارانه دشمن را برای عموم شفاف سازی کنیم.

خواننده سرودهای انقلابی با اشاره به اینکه دولت انقلابی، تنها راه نجات کشور است، تصریح کرد: مردم باید با بررسی سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری، فرد اصلح و انقلابی را انتخاب نمایند و به او رای دهند تا شاهد رفع مشکلات کشورمان به ویژه در زمینه اقتصادی باشیم.

با تحقیق و بررسی به اصلح ترین فرد رای دهیم

وی ادامه داد: ما باید در انتخاب فرد اصلح از میان کاندیدای ریاست جمهوری تحقیق  و بررسی کنیم تا در نهایت بهترین فرد، سکان قوه مجریه کشور را دردست بگیرد و اگر دقت نکنیم، امورات اجرایی کشور در مدت ۴ سال به دست دولتی خواهد افتاد که شاید توانایی انجام آن را نداشته است.

گلریز با بیان اینکه دشمن تمام توان و ظرفیت هایش را برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای بسیج کرده است، خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم که دشمن از طریق تبلیغات، ذهن مردم را به سمت های دیگری بکشاند و آنان را از حضور در پای صندوق های رای غافل کند و عموم مردم باید بدانند که هر رای، سرافرازی برای کشورمان ایران است.

کم لطفی به موسیقی ارزشی و انقلابی در طول ۸ سال گذشته 

خواننده سرودهای انقلابی با بیان اینکه مسئولان به جای حرف زدن، عمل کردن را باید در اولویت برنامه های خود داشته باشند، تصریح کرد: متاسفانه کارهای ارزشی همچون موسیقی انقلابی و ... در طول ۸ سال گذشته، مورد توجه مسئولان دولتی قرار نگرفت و امیدوارم با روی کار آمدن دولتی انقلابی، بتوانیم فرهنگ انقلاب اسلامی را در میان نسل های امروزی ترویج دهیم و ثبات کنیم که تنها راه نجات کشور، بازگشت به روحیه و منش انقلابی است که عامل رمز پیروزی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و یقینا با همین روحیه هم می توانیم در جنگ اقتصادی و فرهنگی پیروز شویم.

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۷۵۱۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha