۶۴۸۹۹۴۹_۵۳۴






به گزارش تهران پرس، امیری اصفهانی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات و نماینده دادستان کل کشور در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما؛ بیان کرد: بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری، کمیسیون بررسی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری که متشکل از اعضاء مشخصی می باشد وضعیت تبلیغات و تولیدات و برنامه های نامزدها دارند مورد بررسی قرار می گیرد و به تشخیص کمیسیون، مواردی که مغایر با قانون باشد و یا اینکه افرادی مورد هتک حرمت قرار گیرند از برنامه تولیدی حذف خواهند شد و در برنامه های زنده هم فرصت جبران به سایر نامزدها داده می شود.

 

او ادامه داد: کمیسیون مسئول تضمین برخورداری یکسان نامزدها از امکانات دولتی در عرصه تبلیغات می باشد. از این رو ترتیب و تنظیم برنامه ها به عهده کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات است.

دکتر امیری اصفهانی گفت: در جلسات پیشین کمیسیون، ضوابطی برای استفاده از ظرفیت صدا و سیما تعیین کرده این ضوابط به نامزدها و نمایندگان آنها که مدیریت عرصه تبلیغات نامزدها را عهده دار هستند ابلاغ شده از این رو انتظار کمیسیون این است که مطابق ضوابط ابلاغی اقدام شود.

 

نماینده دادستان کل کشور و عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخاباتی تصریح کرد: چنانچه موردی برخلاف ضوابط ابلاغی مشاهده شود سازمان صدا و سیما مکلف است متناسب با نظر کمیسیون اقدام نماید بنابراین هر تصویبی که اکنون توسط سازمان صدا و سیما اتخاذ شود بر مبنای تصمیمات اتخاذ یافته کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات است. این موضوع ناظر به شخص نامزدها و برنامه های آنها و هم ناظر به نمایندگان نامزدها خواهد بود.


 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۴۹۵
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha