IMG_20210601_112753_760
به گزارش تهران پرس ،به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در نشستی که با مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران داشت،  با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرداری در راستای اجرای قانون بهبود کسب و کار اظهار کرد: شرکت ساماندهی فضای بازارها یا بازارچه‌ها را برای فروش محصولات در اختیار دارد که می‌تواند سهمیه ای برای زنان سرپرست خانوار اختصاص دهد. این فضاها می‌تواند در مقیاس محلی یا کلان‌تر باشد.

وی ادامه داد: علاوه‌ بر این، ظرفیت‌هایی برای برگزاری نمایشگاههای فصلی یا موضوعی وجود دارد که از جمله آنها می‌توانیم به بوستان ولایت یا مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران اشاره کنیم که زیر‌ساختهای کافی برای برگزاری نمایشگاه در آنجا فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برپایی نمایشگاهها، اظهار کرد: مراکز خرید و فروش خودرو و بوستان ولایت به دلیل سرباز بودن و امکان رعایت فاصله اجتماعی می‌تواند فضای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه دهه کرامت باشد.

مفاخریان در پایان تصریح کرد: برای برگزاری نمایشگاه فروش محصولات زنان سرپرست خانوار در هفته کرامت باید اطلاع‌رسانی گسترده صورت بگیرد تا از این فرصت به بهترین شکل استفاده شود.

زهرا بهروزآذر، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران نیز  با تاکید به تکلیف شهرداری تهران برای اختصاص فضای کسب و کار به زنان سرپرست خانوار گفت: در برنامه ششم توسعه هر نهادی وظیفه‌ای برای حمایت از کسب وکار زنان سرپرست خانوار دارد و تکلیف شهرداری اختصاص فضا برای این افراد است.

وی درباره برپایی نمایشگاه فروش محصولات زنان سرپرست خانوار به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد:۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار متقاضی شرکت در نمایشگاه که اکثریت آنان تولید کننده محصولات هستند.
کد خبر: ۷۵۰۶
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha