۱۴۰۵۹۹۲۴_۶۴۲





به گزارش تهران پرس، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی از تمام ظرفیت‌ها در خصوص فرهنگ‌سازی و آموزش استفاده می‌کند، به همین دلیل با توجه به شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ما در سال ۹۹ اقدامی فرهنگی تحت عنوان «فاصله‌ها همیشه بد نیستند» را انجام دادیم.

 

وی ادامه داد: هدف ما از این اقدام، رعایت فاصله اجتماعی خودرو‌ها از یکدیگر است که بازخورد خوبی داشت و ما در پیرامون همین موضوع به دلیل آمار بالای تصادفات موتورسیکلت‌ها، از پویش «تنها ماسک کافی نیست» رونمایی کردیم.

 

سرهنگ همه‌خانی تاکید کرد: یعنی موتورسیکلت سوار در تهران تنها نباید ماسک بزند، بلکه باید از کلاه ایمنی هم استفاده کند، زیرا عدم استفاده از کلاه هم جان فرد را به خطر می‌اندازد.

 

وی افزود: این کار را ما در بنر‌ها بارگذاری کردیم که در سطح شهر تهران برای همگان نمایان باشد تا انشاءالله ویروس کرونا از بین رود و آمار تصادفات کاهش پیدا کند.

 

سرهنگ همه خانی گفت: در طرح موتوریار و طرح موتورسوار خوب که در سطح معابر شهر تهران و توسط پلیس راهور تهران بزرگ در حال اجراست، به راکبین آموزش‌های لازم در خصوص استفاده از کلاه کاسکت داده می‌شود و سعی بر آن است که به این وسیله فرهنگ سازی صورت گرفته و در ارتقاء فرهنگ ترافیک گامی موثر برداشته شود.

 

وی در پایان از تهیه کلیب‌های جذابی برای هر چه بهتر شناخته شدن و ضروریت استفاده از ماسک و کلاه کاسکت برای موتورسواران در پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.


 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۴۳۹
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha