index14
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقر شهر،سرهنگ خداداد کاشفی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره)، ضمن تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام راحل تنها به‌عنوان یک سیاستمدار برای ملت ایران و همه مسلمانان مطرح نبودند بلکه ایشان یک عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده‌زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی به‌شمار می‌رفتند.

وی با بیان اینکه با وجود گذشت سالیان متمادی از ارتحال امام بزرگوارمان، یاد ایشان همچنان در دل‌ها زنده و رهنمودهای‌شان راهگشاست، افزود: حضرت امام خمینی(ره) دارای شخصیتی برجسته بودند که تأثیر زیادی بر تاریخ و اراده ملت ایران و دین آنها یعنی اسلام ناب محمدی(ص) داشتند و امروز با توجه به جهانی که در آن آکنده از ظلم و بی‌عدالتی است آموزه‌های امام خمینی(ره) می‌تواند برای ایستادگی در برابر تبعیض و بی‌عدالتی همچون چراغی فروزان باشد.

کاشفی با تبیین بینش سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب، گفت: امام خمینی(ره) با صراحت فرموده‌اند که آمریکا شیطان بزرگ است، پس چرا برخی اینقدر تلاش می‌کنند که با آمریکا ایجاد دوستی و چهره آن را برای ملت ایران بزک کنند، در حالی که اخبار و اطلاعات بیانگر دشمنی آشکار آمریکا با کشور ماست.

وی اظهار کرد: از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) می‌توان به قاطعیت در مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی اشاره کرد. این خصوصیت ایشان ناشی از روح توکل و اعتماد به خداوند بود چیزی که متأسفانه ما امروز کمتر در برخی از مسئولان مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر گفت: امام خمینی(ره) معتقد بودند که اگر مردم آگاه و متحد شوند هیچ نیرویی نمی‌تواند در مقابل آنها مقاومت کند و ایشان بارها به مسئولان رسیدگی به وضعیت مردم را دلسوزانه گوشزد می‌کردند و مردم هم متقابلاً علاقه عمیقی به امام داشتند و سخنان ایشان را با جان و دل می‌پذیرفتند.

وی بیان کرد: باید توجه کنیم که امروز پرچم انقلاب در دستان خلف صالح امام خمینی(ره) یعنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) است و همه ما باید با ایشان نیز مانند امام خمینی(ره) رابطه‌ای عمیق و عاطفی برقرار کنیم و در نظر داشته باشیم که توقع امروز مقام معظم رهبری از ما شرکت پرشور در انتخابات است و هر کسی با هر سلیقه‌ای که می‌خواهد باشد باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور که در شأن انقلاب اسلامی ایران ما باشد برگزار شود که ان‌شاءالله دل امام و شهدا از ما راضی باشد.
کد خبر: ۷۴۶۴
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha