۱۰۷۵۹۴۰_۲۹۹



به گزارش تهران پرس، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در نطق میان دستور با اشاره به رد صلاحیتش از سوی شورای نگهبان برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری گفت: از شورای نگهبان تشکر می‌کنم که این‌بار را از روی دوش من برداشت.



وی ادامه داد: شورای نگهبان به صورت شفاف علت رد صلاحیتم را اعلام کند.



پزشکیان افزود: من همیشه یار مظلومان بودم و در جبهه آنها زندگی کردم. دنبال پول و مال و مَنال نبودم و هیچ‌گاه در جبهه ظالمان و قدرتمندان گام برنداشتم.



وی با بیان اینکه شورای نگهبان باید شاخص‌های بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کند، گفت: برونداد رد صلاحیت‌های اخیر این بود که فقط یک جناح می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری رقابت کند.



نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در جامعه بی‌عدالتی در اقتصاد، قومیت، سیاست و اجتماع وجود دارد؛ باید وضعیت اصلاح شود.



پس از پایان نطق پزشکیان، تعدادی از نمایندگان آئین‌نامه داخلی را در دست گرفتند و خواستار بیان تذکر آئین‌نامه‌ای شدند اما هیئت رئیسه اجازه چنین اقدامی را نداد.



همچنین هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ابتدای نطق میان دستور خود خطاب به پزشکیان گفت: سیره و فرمایش امام خمینی (ره) برای ما ملاک است. اگر امام خمینی (ره) زنده بود از اظهارات شما خوشحال می‌شد یا ناراحت؟



وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند «اگر می‌خواهید ببینید حرف‌هایتان درست است یا غلط، ببینید دشمنان خوشحال می‌شوند یا ناراحت؟»



بیگی‌نژاد افزود: آقای پزشکیان! امروز مؤمنین از حرف‌های شما خوشحال شدند یا ضد انقلاب؛ شما سال‌ها در این کشور مسئول بودید، آیا دلتان آن روزها برای بچه‌های سیستان و بلوچستان نسوخت؟



منبع: مهر



انتهای پیام/الف

کد خبر: ۷۴۵۲
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha