۲۷۲۰۸۷۴
 

رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم  نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس عنوان کرد: مردم باید با حضور در انتخابات خودشان سرنوشتشان را تعین کنند. قطعا حضور حداکثری مردم برای جهانیان و بالاخص دشمنان نظام و انقلاب این پیام را مخابره خواهد کرد که ملت ایران پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

 

فیروزی پور تاکید کرد: مردم برای انتخاب یک گزینه اصلح بایستی با مواضع کاندیداها آشنا شوند و با انتخاب درست خود بتوانند رئیس جمهوری توانمند، انقلابی، جهادی و کاری را برگزینند.

 

وی در بیان برخی شاخص های گزینه اصلح ریاست جمهوری عنوان کرد: تقوا، تخصص، تدین، ساده زیستی و اخلاق مدار بودن و آشنایی به مسائل مختلف کشور و روحیه شجاعت در مقابل دشمنان این نظام و انقلاب  از جمله معیارهای گزینه اصلح است.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: فردی برای جایگاه ریاست جمهوری اصلح است که آشنا به مسائل مختلف کشور باشد بتواند و با تدبیر و انتخاب افراد متدین، انقلابی و کاری در سطح کابینه و یا در سطح معاونین خود مشکلات را حل کند و کشور را از این وضع نارضایتی های که  ناشی از سختی معیشت، گرانی، تورم و مشکلات اجتماعی است، نجات دهند.

 

فیروزی پور خاطرنشان کرد: مردم برای آینده کشورشان و اداره صحیح آن و تعیین سرنوشت خودشان قطعا شرکت خواهند کرد و بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت خواهند داد و به دشمنان جمهوری اسلامی اعلام خواهند کرد« ما بر آن عهدی که بستیم، هستیم» افزون بر اینکه با نظام و رهبری مشکلی ندارند و حضورشان نیز بیعت با رهبری است.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۴۰۹
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha