۱۵۰۷۷۷۲
به گزارش تهران پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حفاظت محیط زیست استان تهران، فرهاد زندی با اشاره به آموزش‌هایی که کارکنان و محیط بانان در طول دوران خدمت می‌بینند، اظهار کرد: لازمه به‌روز بودن و افزایش توانمندی کارکنان برای حضور فعال و مشارکت و مسئولیت پذیری بیشتر، آموزش مستمر در تمام سطوح یک سازمان است.

وی با تاکید بر اینکه حساسیت موضوع حفاظت از مناطق تحت مدیریت و منابع طبیعی ضرورت آموزش را برای محیط بانان سازمان محیط زیست بیشتر می‌کند، اظهارکرد: از جمله این آموزش‌ها، آموزش‌های روانشناختی، نحوه به کارگیری سلاح، دفاع شخصی و زندگی در شرایط سخت است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران به درگیری‌های غیر عمد و عمدتاً سهوی محیط بانان با شکارچیان متخلف و شکارکشان در مناطق تحت مدیریت محیط زیست اشاره و تصریح کرد: در این مأموریت‌ها عمده تلاش محیط بانان متمرکز به خلع سلاح متخلف به دور از درگیری و تیراندازی است و بدین منظور آموزش دفاع شخصی و رزمی می‌تواند در موارد خاص به کمک محیط بانان بیاید.

زندی در پایان گفت: دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه محیط بانان استان تهران از امروز (۹ خرداد) آغاز شده است و به مدت شش روز ادامه دارد که در این دوره ۶۰ نفر از مأموران اجرایی زیر نظر مربی تأیید شده تربیت بدنی آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۴۲۵
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha