۱۵۰۴۰۰۶_۱۲۵ (۱)
به گزارش تهران پرس، مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبرافزود: «تعهد من، ترک قلیان» را شعار و محور برنامه های این هفته خواند و گفت: در همین راستا برنامه های سلامت محور با مشارکت مراکز و سازمان های همکار و کانون سلامت پاد تا ۱۱ خرداد تدارک دیده شده است.

او ادامه داد: برگزاری ۸ وبینار و کلاس آموزشی، اکران طرح های گرافیکی در گروه های مجازی، معرفی و توسعه کانون پیشگیری از دخانیات(پاد)، اجرای پرفورمنس آموزشی و مسابقه مجازی هفته بدون دخانیات از جمله ویژه برنامه های هفته ملی بدون دخانیات در محلات محسوب می شود.

بصیری با اشاره به عضویت ۱۷۰ شهروند این منطقه در کانون پاد منطقه بیان کرد: به همین مناسبت برنامه ای برای تقدیر از دبیران محله ای و منطقه ای این کانون در نظر گرفته شده است که به عنوان حسن ختام در این هفته برگزار می شود.

معاون شهردار منطقه همچنین با اشاره به تدارک مسابقه های مجازی ویژه این هفته ملی بیان کرد: در همین راستا مسابقه ای با هدف بهره گیری از تجارب شهروندانی که موفق به ترک سیگار و یا قلیان شده اند از طریق ثبت این تجربیات در پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۱۲۸۲۴۸۶۰۴ برگزار می شود.

به گفته بصیری این مسابقه با مشارکت اداره کل سلامت تا ۱۸ خرداد برگزار و ضمن انتشار تجارب برگزیده در فضای مجازی از صاحبان آن ها تقدیر خواهد شد.

علاوه بر این مسابقه ای ویژه کودکان گروه سنی ۶ تا ۱۶ سال در قالب نقاشی، داستان کوتاه و گویندگی در نظر گرفته شده است که شهروندان می توانند تا ۲۵ خرداد با ارسال عکس یا پی دی اف اثر خود به واتس آپ ۰۹۲۱۱۱۵۲۷۸۹ در این مسابقه شرکت و از جوایز آن بهره مند شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی هفته ملی بدون دخانیات هر روز یک پیام آموزشی در قالب ارائه راهکاری برای ترک دخانیات با کمک کانون پزشکان تهیه و درگروه های مجازی منتشر می شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۳۶۰
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha