۱۴۰۴۹۶۹۷_۳۹۲
 

به گزارش تهران پرس، سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبر ۲۱، درباره تلاقی ساعت برنامه مناظرات ریاست جمهوری با مسابقات ملی فوتبال اظهار کرد: ما طبق برنامه ریزی‌ها سه برنامه مناظره داریم که در روز‌های ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد انجام می‌شود. برای پخش مناظره‌ها طوری برنامه ریزی شده است که مناظرات قبل از پخش مسابقات انجام شود.

 

وی ادامه داد: نخستین مناظره ساعت ۱۷ روز ۱۷ خرداد برگزار می‌شود و پس از آن مسابقه فوتبال در ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد. مناظره‌های قبلی هم در روز‌های ۲۱ و ۲۵ خرداد در ۱۹ پخش خواهد شد که مناظره‌های این دو روز نیز از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود.

 

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: تلاش ما این است مجموع برنامه ۳ ساعته مناظرات با وقت استراحت و افزایش زمان مناظره، تا نیم ساعت قبل از پخش زنده مسابقات فوتبال به اتمام برسد.

 

وی درباره توهین و افترا نامزد‌ها به یکدیگر، گفت: در این مورد قانون داریم هرنوع توهین، تهمت، هتک حرمت و ... نامزد‌ها در حین مناظره انجام دهند، اگر برای افراد دیگر در مناظره باشد در همان جا تصمیم گیری می‌شود، اما اگر برای شخص ثالثی باشد برنامه‌ای برای پاسخگویی فرد فراهم می‌شود.

 

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: توصیه ما این بوده است که قانون رعایت شود اگر راجع به افراد دیگر باشد این حق پدید می‌آید که پاسخ دهند.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۳۳۱
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha