۱۴۰۰۰۲۱۷۰۰۰۷۲۰_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس، علی اکبر آشوری  در تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت: بعد از ظهر امروز هفتم خرداد در ساعات کنونی دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در اغلب جاده‌های تهران ـ شمال نشان می‌دهد.


وی توضیح داد: در حال حاضر در محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا مجلار، همچنین مکارود تا دزدبن، هزارچم تا سیاه‌بیشه و آدران تا بیلقان ترافیک سنگین است.


مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب، محدوده تونل شماره یک، شاهان دشت و حدفاصل آب‌اسک تا پلور و مشا تا مبارک‌آباد خبر داد.


آشوری افزود: در محور فیروزکوه، مسیر شمال به جنوب، حدفاصل دماوند تا گیلاوند و چناران تا رودهن ترافیک در حال حاضر سنگین است.


وی از بروز ترافیک سنگین در آزادراه پردیس ـ تهران، محدوده جاجرود گفت و افزود: در حال حاضر در محور قدیم بومهن ـ تهران محدوده پلیس راه جاجرود نیز ترافیک سنگین است.


به گزارش فارس، مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت، مسیر رفت و برگشت تردد روان گزارش شده است.


* ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ تهران و محور فشم ـ تهران


آشوری گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج، حدفاصل کردان تا کمالشهر، پلیس راه مهرشهر تا مهرویلا و محمدشهر تا پل فردیس نشان می‌دهد.


وی با اشاره به ترافیک سنگین در محور شهریار ـ تهران محدوده شهر قدس از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل کلاک خبر داد.


مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: همچنین در حال حاضر در محور فشم ـ تهران و محور امامزاده داوود ـ تهران در برخی مقاطع ترافیک سنگین داریم.


* افزایش ترافیک جاده‌ها


آشوری تصریح کرد: بر اساس اطلاعات ۲۲۵۹ دستگاه تردد شمار جاده‌ای، کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل ۲٫۹ درصد افزایش نشان می‌دهد. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۳٫۶ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.


انتهای پیام/
کد خبر: ۷۳۲۳
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha