۶۵۰۳۳۲۰_۵۰۸
به گزارش تهران پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ با تاکید بر اینکه شیوه نامه‌های مربوط به کرونا به طور کامل در این دیدار‌ها رعایت می‌شود، بیان داشت: در این جلسه به مشکلات ۵۵ نفر از شهروندان به شکل تلفنی رسیدگی شده و ۳۵ نفر نیز به شکل حضوری مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که مسائل مربوط به پلیس اماکن و پلیس راهور دارای بیشترین مراجعات بود.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه ارتباط چهره به چهره و مستقیم با مردم منجر به حل بسیاری از مشکلات خواهد شد، گفت: متاسفانه در شرایط کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در این روند همیشگی پلیس مشکلاتی ایجاد شده بود که ما تلاش کردیم از طریق تماس‌های تلفنی این مسائل را حل و فصل کنیم.


وی اضافه کرد: بررسی‌های ما طی دو ماه اخیر نشان می‌دهد میزان تقدیر و تشکر از ماموران پلیس و رضایتمندی از ماموران ما افزایشی ۱۲ درصدی داشته است.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در بحث انتخابات چند مسئولیت را بر عهده داشت که این مسئولیت‌ها و وظایف را می‌توان در چند بخش کلی دسته بندی کرد؛ بخش اول مربوط به زمان بررسی صلاحیت هاست که ما به عنوان اولین سازمانی که مورد استعلام قرار گرفت سوابق اشخاص را برای دستگاه‌های مربوطه ارسال کردیم.


وی با اشاره به اعلام اسامی افراد دارای صلاحیت در انتخابات گفت: طبیعتا با اعلام رسمی افراد واجد شرایط و صلاحیت برای انتخابات بحث تبلیغات نامزد‌ها نیز آغاز خواهد شد. در این زمینه ما تابع موارد ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.


سردار رحیمی افزود: این دستورالعمل به پلیس ابلاغ شده است و ما نیز بر اساس آن در رابطه با تجمع‌ها و میتینگ‌های انتخاباتی رفتار خواهیم کرد و مبنا برای ما دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کروناست.


رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: علاوه بر این موارد پلیس هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی با موارد تخلف و خارج از قوانین انتخاباتی برخورد خواهد کرد.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه گام بعدی ما تامین امنیت شعب اخذ رای است، گفت: آخرین وضعیت صندوق‌ها را اعلام کردند و ما بر اساس آن برنامه ریزی‌های خود برای صندوق‌ها را آغاز کردیم؛ تامین امنیت انتخابات به طور کامل بر عهده پلیس است و ما با آمادگی کامل و با ظرفیت تمام نیرو‌ها در این زمینه اقدام خواهیم کرد.


وی افزود: در این دوره از انتخابات ما شاهد برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز هستیم و این دو انتخابات در کنار انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در تهران برگزار خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه پلیس عضو هیچ گروه و جریانی نبوده و در انتخابات بی طرف است گفت:، اما به عنوان متولی امنیت جامعه با هر فرد یا گروهی که بخواهد امنیت جامعه را خدشه دار کند برخورد خواهیم کرد.


انتهای پیام/
کد خبر: ۷۳۲۴
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha