۸۳۲۴bc9b-c6fa-4d23-a481-4456c97b0480
به گزارش گروه اجتماعی  تهران پرس، محمد باقر پور، رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت از واژگونی نیسان حامل بار کاهو دربزرگراه آزادگان با دو مصدوم خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۰۵:۵۵ صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی نیسان در " بزرگراه آزادگان " ، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب درمحل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.


وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان با بار کاهو به علت عدم توانایی راننده نیسان در کنترل وسیله نقلیه ابتدا وارد فضای سبز مسیر جنوب به شمال آزاداگان نرسیده به پل علامه جعفری لاین کندرو گردیده و پس از خروج از آن و در ادامه مسیر با سازه سنگ چین دور دکل برق برخورد و سپس به پهلوی چپ واژگون می که به همین واسطه بار ترافیکی نسبتا سنگینی در محل ایجاد شد.


رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت بیان کرد: در این حادثه سرنشین و راننده این وانت نیسان مصدوم گردیده که با حضور به موقع تیم اورژانس در محل حادثه این دو نفر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ باقرپور گفت: این وانت نیسان توسط جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ به محل ایمن منتقل گردید و عوامل منطقه ۲۶ مستقر در محل حادثه نسبت به هدایت خودروها از لاین کندرو به لاین اصلی اقدام و نسبت به کنترل ترافیک ایجاد شده اقدام کردند.


وی در پایان از رانندگان درخواست کرد: حتما در مواقع حرکت در بزرگراهها و در حین رانندگی باسرعت مقرره حرکت و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکت با سرعت زیاد ، جدا خودداری نموده و تمام توجه خود را به جلو و آیینه ها معطوف دارند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۲۸۴
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha