۵۵۴۲۷۹۰
به گزارش تهران پرس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز روان و عادی در جریان است و خودروها به مرور و بدون مشکل در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه ممنوعیت خروج و ورود خودروهای غیر بومی همچنان در محورها اعمال می شود، گفت: بعد از ظهر امروز ریزش کوه در حوزه مازندران به مدت یک ساعت این جاده را مسدود ‌کرد و بلافاصله پس از پاکسازی محور تردد از سر گرفته شد که به دلیل سرعت پاکسازی ‌و بازگشایی محور انسداد جنوب به شمال را در حوزه استان تهران اعمال نشد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: هم اکنون بارش باران را در نقاط مختلف و بارش برف را در مناطق کوهستانی محورهای هراز و فیروزکوه شاهد هستیم که توصیه می‌شود هم‌وطنان با به همراه داشتن تجهیزات زمستانه، زنجیرچرخ، پوشاک گرم و باک پر خودرو وارد محورهای کوهستانی شوند.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و عادی گزارش شده اما در محدوده گدوک با بارش شدید باران مواجه هستیم که با حضور عوامل راهداری و پلیس راه تردد بدون مشکل برقرار است.

وی اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان گزارش شده و خودروها بدون مشکل در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنانی که مجوز تردد دارند و یا خودروهای حمل و نقل عمومی که اجازه ورود به محورهای خروجی استان را دارند، می توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۲۵۹
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha