IMG_20210526_111439_663
به گزارش خبرنگار تهران پرس،علی توکلی، شهرداری منطقه ۱۹ در تکمیل این خبر گفت: اتاق مادر و کودک در قالب اجرای طرح شهر امن با هدف کمک به شرایط بانوان، ایجاد فضایی امن برای فرزندان آن ها و نیز تسهیل حضور بانوان در فضاهای عمومی شهری جنب بوستان شریعتی که در نزدیکی و مجاورت بازار احسانی قرار دارد، ایجاد می شود.

به گفته او عملیات احداث اتاق مادر و کودک در فاز اجرایی طرح شهر امن کلید خورده و با توجه به نزدیکی این مکان به بازار احسانی مادران می توانند با خیال آسوده و آرامش کامل به تردد در بازار و خرید از آن بپردازند.

توکلی همچنین به بهسازی نقاط بی دفاع شهری در دومین نقطه شناسایی شده طی فاز نخست طرح شهر امن اشاره کرد و افزود: پارک جنگلی مرجان از دیگر نقاط ناامنی است که فقدان نور کافی در این بوستان، باعث کاهش امنیت و مشکل تردد بویژه در ساعات تاریکی شده که به منظور بهسازی آن نیز عملیات رفع نواقص روشنایی،پیاده راه سازی، جانمایی مبلمان پارکی و محصور کردن بخش های ناامن این بوستان در حال انجام است.

توکلی یاد آور شد: طرح شهر امن با هدف مناسب سازی فضاهای شهری برای افزایش امنیت حضور زنان و خانواده ها با شناسایی نقاط بی دفاع شهری آغاز شد و در حال حاضر نیز فاز اجرایی آن در قالب بهسازی این نقاط در حال اجرا است.

شهردار منطقه در بخش دیگری از خبر به جمع آوری اطلاعات بانوان کارآفرین سرپرست خانوار این منطقه برای عضویت در کانون و سایت فروشگاه اینترنتی کوشانه اشاره و بیان کرد: این کانون متشکل از بانوان توانمند، کارآفرین و متخصص است که با هدف رشد و توسعه کارآفرینی، ترویج و حمایت از کسب و کار در جامعه و حذف واسطه گری راه اندازی شده است.

توکلی اظهار کرد: بانوان کوشانه ضمن فروش آنلاین محصولات تولیدی خود با کیفیت و قیمت مناسب، به توانمندسازی و معرفی موفقیت های خود به اعضای کانون و نیز عضو گیری از سایر زنان کارآفرین می پردازند.

کد خبر: ۷۲۴۲
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha