۲۰۰۴۷۸۷
به گزارش تهران پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" از آمادگی حداکثری پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات پیش رو خبر داد و اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی مسئولیت امنیت انتخابات را عهده دار است و در واقع تحت فعالیت قرارگاه انتظامی امام علی(ع) میدان دار اصلی این مأموریت خطیر می باشد.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات پیش رو، پیش بینی ۷۰ هزار صندوق رأی شده و حدود ۳۰۰ هزار نفر از همکاران آموزش دیده بنده و عزیزان بسیج در سراسر کشور جهت تأمین امنیت صندوق های اخذ رأی در ۲۸ خردادماه سال جاری حضور فعال خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با توصیه به نامزدها و طرفدارانشان تأکید کرد: کاندیداهای محترم و حامیانشان مرزهای "قانون" و" اخلاق" را رعایت کنند و "قانون گرایی" ملاک عمل شان باشد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تصریح کرد: ان شاءالله بار دیگر شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و در این ایام نیز همگان با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۲۷۰
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha