aa12c093-bb6c-42a7-9c29-9c4f82254ed5
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ طی گزارشی از مرکز اقامتی ترک اعتیاد «خانه محبت» از تلاش همه‌جانبه برای ارتقای کیفیت زندگی در محله هرندی خبر داد.

وی گفت: توجه ویژه به محله هرندی به عنوان یک محله کم‌برخوردار، دغدغه هر روزه ما در مدیریت شهری منطقه ۱۲ بوده و تلاش همه‌جانبه‌ای برای ارتقای کیفیت زندگی در این محله در جریان است.

شهردار این منطقه با اشاره به راه‌اندازی مرکز اقامتی ترک اعتیاد «خانه محبت» در این محله افزود: این مرکز با هدف ایجاد زمینه مناسب برای ترک معتادین خودمعرف این محله، ارائه خدمات مددکاری، مشاوره، بهداشتی و درمانی مورد نیاز به مددجویان جامعه هدف، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش‌رونده در مددجویان و ایجاد بستر مناسب برای توانمندسازی ایشان بعد از ترک و ترخیص راه‌اندازی شده و دارای امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی (چهار مجموعه)، سیستم صوتی-تصویری (دو دستگاه)، دوربین مداربسته و دستگاه اکسیژن‌ساز است.

شهردار قلب طهران با یادآوری اینکه آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲، به‌ویژه در محلات کم‌برخوردار و مناطق جنوبی بیشتر است، بیان کرد: طبیعتاً این نیاز اجتماعی را در محله هرندی حس کردیم و سعی می‌کنیم متناسب با این نیاز، زیرساخت‌های رسیدگی به آن را فراهم کنیم.

گفتنی است، یکم مهرماه سال ۹۹ ملکی واقع در میدان شوش، خیابان ری، انتهای کوچه طاهری کاشانی به متراژ ۳۰۰ مترمربع از طرف شهرداری منطقه ۱۲ طی تفاهم‌نامه‌ای در اختیار مؤسسه خیریه «خانه محبت» قرار گرفت که مرکز ترک اعتیادی به همین نام در آن به وجود آمد و این مرکز به‌طور رسمی از ۲۷ اسفندماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد. در این مرکز با ۵ نفر پرسنل و ظرفیت پذیریش ۴۰ نفر، همه هزینه‌ها برای کسانی که تمایل به ترک اعتیاد دارند، رایگان است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۲۰۶
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha