۱۳۹۸۰۲۰۸۰۰۰۶۱۶_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس  به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دکتر اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: دستگاه اجرایی کشور باید بر اساس قانون اساسی و التزلام عملی رییس جمهور به قوانین کشور ساماندهی شود.

 

وی افزود: آنچه در ۸ سال گذشته شاعد آن بودیم باید مورد بررسی دستگاه های مسوول قرار گیرد و اگرانحرافات یا تخلفاتی صورت گرفته است رسیدگی قانونی و قاطع به عمل آید.

بادامچیان در ادامه با اشاره به توفیقات آیت الله رییسی در قوه قضاییه در تدوین سند تحول قضایی گفت: آیت الله رییسی باید با کمک نخبگان و دلسوزان جامعه سند تحول در نظامات اجرایی کشور را در برنامه کاری خود بگنجاند.

 

وی ادامه داد: ما در شورای وحدت و دوستانمان در شورای ائتلاف و نیز دیگر احزاب و گروههای خارج از این دو ائتلاف روی حمایت از آیت الله رییسی تفاهم دارند و قبلا در موضع گیریهای خود از آمدن ایشان استقبال کرده اند.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: باید از ظهور دوقطبی های کاذب که سم مهلک برای یک رقابت آزاد و سالم و اخلاقی است جلوگیری کرد. دو قطبی های کاذب امنیت، رفاه و مصالح و منافع ملی را نشانه می گیرند.

 

وی اضافه کرد: حزب موتلفه اسلامی با احترام به همه نامزدهایی که از سوی شورای محترم نگبان احراز صلاحیت شده اند به آنان توصیه می کند آداب رقابت و اخلاق سیاسی را رعایت کنند و به جای تخریب و سیاه نمایی رقبا برنامه های اساسی و عملی خود را برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت نظام و کشور برای ملت تشریح کنند و در پی آراء پاک و مطهر باشند.

 

بادامچیان در بخش دیگری از این گفتگو درباره مذاکرات وین گفت: دولت موظف است به مصوبه مجلس عمل کند و حرف قطعی را که رهبر معظم انقلاب فرموده اند اجرا نماید.

 

وی ادامه داد: مصوبه مجلس روشن است؛ همه تحریم ها بدون هیچ بهانه ای باید برداشته شود و مجلس بتواند آن را راستی آزمایی کند.

 

وی افزود: برای اینکه سر ملت کلاه نرود اول آمریکا باید به تعهدات عمل کند و بعد مجلس به نمایندگی از ملت با راستی آزمایی تعهدات برجامی را عملیاتی کند.

 

وی تصریح کرد: ملت ایران از نقض تعهدات برجامی آمریکا و اروپا زیانهای زیادی دیده اند؛ پرداخت خسارت باید حتما در مذاکرات لحاظ شود.

 

بادامچیان همچنین گفت: دولت درباره وعده های برجامی که به مردم داده بدهکار است و باید این بدهی خود را تا پایان دوره پرداخت کند.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه اظهار داشت: ما سیاه نمایی از عملکرد دولت را قبول نداریم و در آغاز این دولت، سیاست موتلفه اسلامی را با شفافیت اعلام کردیم و آن همکاری صمیمانه در صورت خواست دولت بود که دولت هیچگاه نخواست.

 

وی ادامه داد: با رصد هوشمندانه و نقد منصفانه اکنون برای همه ملت عملکرد نارضایتی آور دولت اصلاح طلبان آشکار است. تورم و گرانی و ناکارآمدی این دولت نیازی به بیان ندارد. دولت فعلی باید از مردم عذرخواهی کند و حلالیت بطلبد.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو درباره پیروزی ملت فلسطین در نبرد ۱۲ روزه اخیر گفت: جهان در ۱۲ روز گذشته شاهد اعتراضات وسیع مردمی در ۵ قاره جهان علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی بود.

 

وی افزود: همچنین جهان شاهد یک همگرایی و وحدت بین ملت فلسطین در قدس، غزه، کرانه باختری، اراضی ۴۸ و نیز اردوگاه های فلسطینی بود. این یک راهکار برای مقابله های بعدی است.

 

بادامچیان ادامه داد: نبرد ۱۲ روزه اخیر این تجربه را با یک نبرد سنگین به دست آورده که تدوام نبرد حق علیه باطل در جبهه فلسطین از آن استفاده روزافزون خواهد داشت.

 

وی با اشاره به روزنامه هاآرتص که گفته بود ابعاد شکست اخیر اسراییل از جنگ ۳۳ روزه عمیق تر است اظهار داشت: ارتش رژیم اشغالگر قدس در هوا، زمین و دریا کم آورد و دست ها را به علامت تسلیم بالا برد و پیشنهاد آتش بس داد. این دستاورد کمی نیست.

 

وی اضافه کرد: رزمندگان فلسطینی به تاکتیک ها و تکنیک های جنگ نامتقارن دست یا فته اند و عملا مزیت های نسبی ارتش اسراییل را به چالش کشیده اند.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی این پیروزی چند جانبه را به ملت قهرمان فلسطین به ویژه مردم مظلوم غزه و به همه احزاب مقاومت و رزمندگان جبهه فلسطین و ولی امر مسلیمن امام خامنه ای تبریک گفت.

 

بادامچیان تغییر شیوه پرتاب سنگ به پرتاب موشک را بهترین روش برای ادب کردن متجاوزان قلدر صهیونیست و حامیان مستکبر آنها دانست و گفت: این آغازی پیروزمندانه برای پایان بخشیدن به جنایت و خیانت صهیونیستها و مستکبران است که در آینده با توان و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت.

 

وی تاکید کرد: جهان جز پذیرش طرح پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری همه پرسی فلسطینی ها از هر مذهب و پایان دادن به رژیم ضد حقوق بشر و عامل کشتار و قتل و زورگوی صهیونیست ندارد.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۲۱۳
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha