انوشیروان-محسنی-بندپی
به گزارش تهران پرس، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه ۷۲ هزار مسکن اقدام ملی سهم استان تهران است اظهار داشت: تاکنون ۱۲ هزار نفر ثبت‌نام خود را در این طرح نهایی و وجه پرداخت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح مسکن اقدام ملی مشکلات زیرساختی و دریافت خدمات زیربنایی را ندارند گفت: در استان تهران ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم و در این خصوص متقاضیان می‌توانند سامانه را مطالعه و اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و طبق زمان‌بندی ظرف ۲ سال این واحد‌ها را تحویل بگیرند.

استاندار تهران در ادامه بر همکاری شهرداران استان تهران در خصوص ارائه خدمات به مسکن‌های طرح اقدام ملی تاکید کرد و بیان داشت: در این زمینه دستگاه‌های خدمات رسان اعلام آمادگی کرده اند تا نسبت به نصب انشعابات اقدامات لازم را انجام دهند.

محسنی بندپی افزود: مهمترین دستور کار اتمام پروژه‌های مسکن مهر بود که متقاضیان از چندین سال پیش ثبت نام کرده و پول آن را پرداخت کردند، در این راستا ۳۲۲ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران داریم که ۸۵ درصد تحویل داده شده و ۱۵ درصد باقی مانده نیز تعیین تکلیف شد تا موانع آن برداشته شود.

استاندار تهران بیان داشت: با توجه به کمک شورای مسکن مقرر شد که از منابع داخلی شرکت شهر‌های جدید پردیس و پرند و بدون تحمیل بار مالی به شهروندان اقدامات پیگیری شود و تا ۳۰ مردادماه واحد‌های باقی مانده مانده تحویل داده شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۱۳۸
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha