۱۰۱۸۳۲_۳۸۱
 

جمشید جعفرپور نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به عملکرد ۱۲ساله علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تقریبا برای همه مردم بویژه کسانی که در مجلس و در جریان قانون گذاری و حتی تصمیمات کلان کشور که در بیرون از مجلس اتخاذ می شد قرار دارند، مشخص است که آقای لاریجانی  سهم و نقش برجسته ای در شرایط موجود کشور دارد.

 

جعفرپور در ادامه تصریح کرد: آقای روحانی زمانی با شعار کلید آمدند منتها این کلید قطعا نیاز به دندانه دارد که بدون آن هیچ کلیدی کارآیی ندارد و می توانم این گونه تعبیر کنم که آقای لاریجانی به عنوان دندانه های کلید روحانی بود،  یعنی یکی از افراد موثر در شرایط کنونی قطعا حمایت ها و همراهی های علی لاریجانی با شخص روحانی بوده است.

 

نماینده سابق مجلس با اشاره به توئیت اخیر علی لاریجانی بیان کرد: آقای لاریجانی  اخیرا عنوان کرد نه کلید نه چکش که باید گفت در مقام انصاف ایشان راجع به کلید نمی توانست این حرف را بزند چون خود آقای لاریجانی بخشی از این کلید بود و شرایط امروز کشور که موجب نارضایتی بدنه جامعه گشته محصول همراهی ایشان در مجلس و بیرون از آن با دولت بوده است.

 

جعفرپور در پایان با ذکر نمونه هایی از همراهی رئیس سابق مجلس با دولت گفت: آقای لاریجانی چه در بحث بودجه ها و لوایح و چه در بحث وزرایی که برای رای اعتماد و طرح سوال مطرح می شد، همراهی های چشمگیری با دولت داشت آن هم با این تحلیل که دولت الان مسئول کار است و اگر ما حمایت نکنیم از این بدتر خواهد شد. گرچه که نقدهایی را هم در جلسات خصوصی ابراز می کرد اما در عمل اعتقاد داشت که باید از دولت حمایت کنیم تا وضعیت از این بدتر نشود .

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۱۱۴
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha