۱۳۵۳۳۲۵
به گزارش تهران پرس، نادر توکلی با اشاره به وضعیت کرونا در تهران، گفت: در تهران در یکم خردادماه ۷۶۰ بیمار بستری داشتیم، کل مراجعین هزار و ۵۰۰ نفر بوده است. همچنین هزار و ۲۵ نفر هم به حوزه بهداشت مراجعه کرده‌اند. در عین حال کل بستری‌های فعلی در استان تهران ۵ هزار و ۵۸۸ نفر است. در عین حال میزان فوتی در ۳۱ اردیبهشت و یکم خردادماه ۷۰ نفر بوده است. نزدیک به ۶۰۰ نفر هم از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی فزود: در تهران شاهد شیب نزولی و رو به کاهش بیماری هستیم، اما این کاهش به کندی اتفاق می‌افتد. نمی‌توان منکر وجود ویروس‌های جهش‌یافته در تهران شد، اما آنچه مسلم است، رفتار و الگویی که در حال حاضر از بیماری در تهران می‌بینیم، عمدتاً ویروس جهش‌یافته انگلیسی است.

توکلی ادامه داد: خوشبختانه میزان مرگ و میر هم به نسبت کل مراجعین پایین است. از هر ۱۰۰ مراجعه‌ کلی که به بیمارستان‌ها اعم از بخش سرپایی و... انجام می‌شود، یک درصد فوت می‌کنند. در حالی که در پیک سوم این میزان تا سه درصد هم رفته بود. در عین حال تعداد مرگ و میر بیمارستانی‌مان یعنی میزان مرگ و میر از بین افرادی که بستری می‌شوند، در پیک سوم ۱۰ نفر از هر ۱۰۰ نفر بود که اکنون به ۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۱۷۳
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha