۱۶۴۶۱۸۳۳۳
۶۰ هزار واحد مسکن ملی در استان تهران فاقد متقاضی است

تهران_ ایرنا_

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن با اشاره به مهم ترین موضوعات بررسی شده اظهار داشت: مهمترین کار اتمام پروژه‌های مسکن مهر بود که متقاضیان از چندین سال پیش ثبت نام کرده و پول آن را پرداخت کردند.

به گفته وی، در این راستا ۳۲۲ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران داریم که ۸۵ درصد تحویل داده شده و ۱۵ درصد باقی مانده نیز تعیین تکلیف شد تا موانع آن برداشته شود.

استاندار تهران ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان اعلام آمادگی کرد تا نسبت به نصب انشعابات اقدام کنند و با توجه به کمک شورای مسکن مقرر شد که از منابع داخلی شرکت شهرهای جدید پردیس و پرند و بدون تحمیل بار مالی به شهروندان اقدامات پیگیری شود و تا ۳۰ مردادماه واحدهای باقی مانده تحویل داده شود.

وی با اشاره به طرح مسکن اقدام ملی گفت: این طرح ویژگی خاص خود را دارد، در کنار شهرها است و مشکلات زیرساختی و دریافت خدمات زیربنایی را ندارند؛ از این رو شهرداران استان تهران مکلف شدند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: ۷۲ هزار مسکن اقدام ملی سهم استان تهران است که تاکنون ۱۲ هزار نفر ثبت‌نام شان نهایی شده و پول پرداخت کردند و ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی در استان تهران داریم که که افراد می‌توانند سامانه را مطالعه و اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و طبق زمان‌بندی ظرف دو سال این واحدها تحویل داده می شود.
کد خبر: ۷۱۰۶
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha