۱۶۴۵۴۹۲۰۸
به گزارش تهران پرس، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در هشتمین جلسه شورای معادن استان تهران اظهار داشت: مجوز معادنی که مربوط به قبل از سال ۹۰ بوده و هیچ فعالیتی نداشتند باطل می شود تا به مزایده گذاشته شود و افرادی که توان کار دارند در این معادن فعالیت کنند.

وی افزود: همچنین معادنی که دچار مشکل هستند و نمی تواند کار تولیدی انجام دهند مشکلات این واحدهای تولیدی را مرتفع می کنیم.

استاندار تهران تاکید کرد: رفع مشکلات معدن داران علاوه بر افزایش تولید در تامین اشتغال نیز نقش بسزایی دارند و باید از این واحدها حمایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه وضعیت معادن شهرستان های دماوند، فیروزکوه پردیس و پاکدشت مورد بررسی قرار گرفت و کسانی که نیاز به تمدید مجوز یا زمان برای تولید مواد معدنی هستند فرصت داده شد.

روابط عمومی قوه محرکه سازمان ها است

همچنین محسنی بندپی عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی ضمن تبریک هفته روابط عمومی و گرامیداشت فتح خرمشهر با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی افرادی هستند که در گمنامی فعالیت می کنند به این لحاظ که به جهت بهره مندی و برخورداری از امکانات لازم در حاشیه هستند.

وی ادامه داد: روابط عمومی نقش ارزشمندی در دستگاه ها ایفا می کند و قوه محرکه سازمان محسوب می شود که با انعکاس اقدامات هر بخش می تواند زمینه تحرک و تحول پذیری را ایجاد کند.

استاندار تهران عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی در کشور انجام شده است؛ در این راستا با شکل دادن به شبکه سلامت و مراقبت های بهداشتی امید به زندگی از ۵۵ یا ۵۶ سال در سال ۱۳۵۷ به ۷۴ سال در میان زنان و ۷۲ سال در میان مردان افزایش یافته است.

محسنی بندپی گفت: ظرفیت اطلاع رسانی و روابط عمومی بایستی جهت اقناع سازی مردم باشد، همچنانکه در موضوع کرونا به واسطه همکاری مردم اقدامات موثری پیگیری شد، به علاوه هر زمان که مردم در مسائل اجتماعی، فرهنگی و غیره اقناع و همراه شدند نقش مدیریتی و راهبردی ما راحت تر صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: استان تهران شرایط پیچیده ای دارد، از اینرو مدیریت و راهبری استان سخت تر از سایر استان ها می باشد و قطعا همکاری روابط عمومی ها در عملیاتی کردن اقدامات اثرگذار اهمیت دارد.

استاندار تهران با اشاره به لزوم برگزاری دوره های آموزشی مختص روابط عمومی ها بر پایلوت شدن استان تهران در زمینه روابط عمومی های فعال تاکید کرد.
کد خبر: ۷۱۰۴
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha