IMG_۲۰۲۱۰۴۲۶_۱۱۴۸۳۹
 

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با تاکید براینکه تحریم بهانه دولت برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی هایش بود، گفت: مهمترین ناکارآمدی دولت این بود که به جوانان اهمیت داده نشد لذا مشاهده می کنیم که وضعیت صنعت و تولید ما وضعیت خوبی نیست ضمن آنکه منابع بانکی به سمت تولید و صنعت جهت دهی نشد و بانک ها خود به دنبال بنگاهداری آمدند و متولی بخش خصوصی شدند.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به وضعیت نابسمان بورس نیز اشاره ای کرد و گفت: دولت تدبیر و امید مردم را به سمت بورس سوق دادند که نهایتا ویرانی بورس زندگی فراوانی از مردم را خاک سیاه نشاند.

 

حسینی کیا در ادامه با اشاره به وضعیت مسکن در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد: بازار مسکن رکود جدی پیدا کرد  به این دلیل که دولت مسکن مهر را مسکن مزخرف اعلام کرد و این باعث شد که بازار مسکن و شغل های مرتبط با آن تعطیل شود.

 

وی در ادامه مطرح کرد: حذف قوانین دست و پا گیر در این دوره انجام نشد و بروکراسی های اداری بیشتر گشت. ضمن آنکه در  حوزه صادرات نیز علی رغم حجم بالای صادرات در برخی مواقع، اما از نظر ارزشی به وضعیت خوبی دست نیافتیم.

 

این نماینده مجلس در پایان عنوان کرد: در عرصه بین المللی نیز  آن میزان ارتقایی که از جایگاه بین المللی خود انتظار داشتیم، تحقق نیافت و عزتی که قرار بود به پاسپورت ایرانی داده شود، محقق نگردید که از این نمونه های ناکارآمدی در دولت تدبیر و امید بسیار است.

 

 

انتهای پیام /الف
کد خبر: ۷۰۵۹
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha