IMG-20210518-WA0060
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ صبح امروز سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در چهل و چهارمین مرحله ازطرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در حضور خبرنگاران اظهار کرد: با مشارکت همه کلانتری های تهران به مرحله اجرا گزاشته شد.

وی افزود: ۳۰ هزار اموال مسروقه مردم کشف شد. ۸۲۷ نفر سارق، مجرم و خفت گیر که در قالب باندی فعالیت میکردند، دستگیر شدند. ۳۷ باند دستگیر و ۱۴۸ دستگاه خودرو و موتور کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی از دستگیری ۸۵ نفرازمحکومین متواری که حکم قطعی برای اینها صادرشده بود و به زندان نرفته بودند خبرداد و گفت: ۱۳ میلیارد تومان از اموال مسروقه کشف، ۱۱ قبضه سلاح جنگی شکاری و ۲۰قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد. ۵ هزار و ۶۷۰ قلم انواع کالای قاچاق کشف که ارزش آن ۶ میلیارد ریال است.

سردار رحیمی با اشاره به پاکسازی نقاط آلوده از خرده فروشان مواد مخدر، تاکید کرد: ۲۶۰ نفر از خرده فروشان در نقاط مختلف شهر تهران دستگیر شدند؛ ۱۳ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ نفر از  نیروهای پلیس در ایام ثبت نام کاندیداهای انتخابات، امنیت را برقرار کردند، توضیح داد: پلیس آمادگی کامل را در برقراری نظم و امنیت در زمان انتخابات و نیز تبلیغات نامزدها دارد. ۵ هزار و ۶۰۰ صندوق رای در تهران، ری و شمیرانات  پیش بینی و امنیت آن برقرار است و نحوه تبلیغات در انتخابات بر عهده ستاد ملی کرونا است.

انتهای پیام/ ساراپیرانه
کد خبر: ۶۹۱۷
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha