سردار رحیمی
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، صبح امروز در حاشیه اجرای طرح اقتدار پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: در  اولین مرحله ا ز طرح اقتدار سال جاری ، ۱۱۷ محله، پارک، تفرجگاه، باشگاه بدنسازی و سفره خانه پاکسازی شد. به ۱۱۸ پرونده رفتارهای اوباش گرانه رسیدگی شد.

وی با اشاره به رسیدگی به ۸۶ پرونده شرارت، درگیری و عربده کشی، ادامه داد: به ۱۹فقره پرونده مربوط به مزاحمین نوامیس پارک و نیز ۴فقره پرونده مشروبات الکلی و موادمخدر رسیدگی شد. ۲۱۷ نفر اراذل سد دار، عاملین مزاحمین  نوامیس، توزیع کنندگان مشروبات الکلی و گردانندگان از فساد دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت  افزود: بالغ بر ۱۰۹ قبضه سلاح جنگی شکاری و شبه سلاح و ۱۶۳ قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما اصناف هستند، گفت: ۵۳ واحد صنفی که در بحث شرارت، درگیری و اراذل اوباش فعالیت می کردند، پلمپ شد. ۵۸ تارنما در فضای مجازی کنترل گردید.

وی از دستگیری عاملان تیراندازی در شهرک ولیعصر و یافت آباد خبر داد وگفت: این باند اقدام مجرمانه در ضرب و جرح مردم و تخریب خودرو داشتند‌. بعد از این اقدامات به چالوس متواری شدند؛ از آنان ۱۳ فشنگ و ۲ عدد کلت کمری کشف شد.

سردار رحیمی از دستگیری باند اراذل و اوباش خانوادگی بیان کرد: این باند اقدام به توهین، فحاشی و اختلال در نظم و امنیت مرتکب شده بود که دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: ۲ گروه از اراذل اوباش خاک سفید که تکرارجرم و تخلف داشتند و در آخرین اقدامشان بسیاری از خودرو و اموال را تخریب کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند؛  از آنان سلاح سرد کشف شد.

انتهای پیام/ ساراپیرانه
کد خبر: ۶۹۰۰
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha