۱۴۰۰۰۲۱۸۰۰۰۲۶۰_Test_PhotoN
 

 

به گزارش تهران پرس، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد:‌ هفت دهه مقاومت و مبارزه ملت فلسطین و دفاع قهرمانانه امروز آنها از قدس شریف و مسجدالاقصی پیام واضحی به آمریکا و حامیان صهیونیست‌‌هاست که همچنان با حمایت‌‌های کور خود علیه ملت اصیل فلسطین اعم از مسلمان؛ مسیحی و یهودیان؛ به سیاست جنگ افروزی در منطقه دامن می‌زنند.

 

متن کامل بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی؛ مصادف شدن سالگشت «روز نکبت»، روز اعلام موجودیت نامشروع رژیم جعلی؛ پوشالی؛ استعماری و نژادپرست صهیونیستی در سرزمین بزرگ و تاریخی فلسطین؛ با شعله ور شدن انتفاضه و آتش خشم ملت مبارز و قهرمان فلسطین علیه اشغالگران صهیونیسم و تروریست را تاکیدی بر حقانیت تداوم مقاومت مشروع ملت فلسطین علیه باطل بودن اقدام استعمارگران انگلیسی و آمریکایی می‌داند.

هفت دهه مقاومت و مبارزه ملت فلسطین و دفاع قهرمانانه امروز آنها از قدس شریف و مسجدالاقصی پیام واضحی به آمریکا و حامیان صهیونیست‌‌هاست که همچنان با حمایت‌‌های کور خود علیه ملت اصیل فلسطین اعم از مسلمان؛ مسیحی و یهودیان؛ به سیاست جنگ افروزی در منطقه دامن می‌زنند.

 

متاسفانه سکوت داعیان مدافع حقوق بشر در مقابل حملات ددمنشانه و سبعانه صهیونیست‌ها و قتل عام ملت بی دفاع فلسطین به ویژه زنان و کودکان؛ عامل دیگری بر تداوم تهاجم صهیونیست‌‌ها و مشارکت آنها در این جنایات جنگی می‌باشد. دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، ضمن ابراز همدردی با خانواده معظم شهداء و مجروحین فلسطینی تاکید می‌نماید که صهیونیست‌‌ها فقط زبان قدرت و مقاومت را بخوبی درک می‌کنند. شکست صهیونیست‌‌های جنایتکار در این معرکه قطعی است و ان شاءالله همه مسلمانان جهان به زودی در قدس نماز خواهیم گزارد.

 

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از مبارزات و دفاع قهرمانانه ملت فلسطین از مسجد الاقصی؛ قدس شریف غزه؛ و کرانه غربی؛ بمباران و حملات بی رحمانه و ترور رهبران مقاومت توسط دژخیمان و تروریست‌‌های صهیونیستی را قویا محکوم و از پارلمان‌‌های جهان و سازمان‌‌های مردم نهاد درخواست می‌کند از دفاع مشروع ملت فلسطین حمایت نمایند.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۶۷۵۸
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha