IMG_20210515_003451_252
به گزارش تهران پرس؛ دربی ۹۵ با شرایط ویژه ای آغاز شد. دو رقیب دیرینه بعد از موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا در بازگشت به لیگ برتر، با توقف و ناکامی مسابقات را آغاز کردند و از همین رو برد در این بازی برای آنها اهمیتی دوچندان داشت تا بتوانند در کورس قهرمانی باقی بمانند.

پرسپولیس بعد از تساوی برابر در برابر سپاهان در اصفهان برای حفظ رقابت با سپاهان در صدر به ۳ امتیاز نیاز داشت از همین رو یحیی گل محمدی تهاجمی ترین ترکیب ممکنه را به زمین فرستاده بود. در آن سو استقلال بعد از شکست غیرمنتظره برابر ذوب آهن در تهران برای زنده نگاه داشتن امیدهای خود به ۳ امتیاز نیاز مبرمی و داشت و فرهاد مجیدی نیز کوشیده بود آماده ترین ها را به زمین بفرستد.

برخلاف انتظار اما این استقلال بود که بازی را بهتر آغاز کرد و با موج حملات خود پرسپولیس را به عقب راند اما بعد از گذشت دقایقی تعادل برقرار شد و این پرسپولیس بود که جلو کشید و چندین بار دروازه استقلال را تهدید کرد. با این وجود حملات دو تیم به جایی نرسید ضمن اینکه آنچه بیشتر از همه چیز در نیمه نخست به چشم آمبد بازی پربرخورد و درگیرانه دو تیم بود که سبب شد بود داور بیش از اندازه در سوت خود بدمد.   نیمه دوم نیز امتداد نیمه اول بازی، بازی درگیرانه و پربرخوردی که اجازه بازی روان و پرسرعت را از دو تیم گرفته بود. با این وجود در نخستین حمله جدی در نیمه دوم پرسپولیس توسط آل کثیر روی ضربه مغانلو و ریباند عیسی در دقیقه ۵۵ به گل رسید. بعد از این گل پرسپولیس که به هدف خود رسیده بود، سعی داشت بازی را کنترل کند. در مقابل استقلال که نمی خواست بازنده باشد، سراپا حمله شد و جلو کشید اما حملات آنها به پشت محوطه جریمه ختم می شد. در دقایق پایانی بازی کاملا به زمین پرسپولیس رفت و یک گله شد و حتی یک بار مدافعان پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند. اما استقلال از حملات خود طرفی نبست تا پرسپولیس برنده این دربی پربرخورد و گرتنش باشد.   پرسپولیس ۱ گل: عیسی آل کثیر (۵۵)   استقلال صفر گل: -     هفته بیست و سوم لیگ برتر/ جمعه ۱۴۰۰/۰۲/۲۴؛ ساعت ۱۹:۳۰/ استادیوم: آزادی/ بدون تماشاگر داور: محمدرضا اکبریان/ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر؛ داور چهارم: حسن اکرمی   اخطار: شهریار مغانلو، وحید امیری، یحیی گل محمدی، حامد لک از پرسپولیس سیاوش یزدانی، محمد نادری از استقلال   اخراج: فرشاد فرجی (۹۰+۵) از پرسپولیس بهزاد غلامپور (۹۰+۵) از استقلال   پرسپولیس حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی (۴۶- فرشاد فرجی)، وحید امیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا (۴۶- میلاد سرلک)، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو (۸۲- علی شجاعی)، عیسی آل کثیر (۹۰+۳- مهدی عبدی)  سرمربی: یحیی گل محمدی   استقلال رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند (۶۰- شیخ دیاباته)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی (۹۰- محمد دانشگر)، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور (۸۰- داریوش شجاعیان)، هرویه میلیچ (۶۰- فرشید اسماعیلی)، وریا غفوری، ارسلان مطهری (۹۰- ارمان رمضانی)، مهدی قایدی سرمربی: فرهاد مجیدی

انتهای پیام؛

منبع: دانا
کد خبر: ۶۷۴۰
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha