۴۸۹۷۳۱_۳۷۳۱۹۳۶۰۳۶_۳۲۰_۱۹۵
 

به گزارش تهران پرس، شبکه الحریه الاعلامیه گزارش داد که امروز جمعه (۲۴ اردیبهشت) تعداد شهدای فلسطینی کرانه باختری که در مقابل یورش نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی دست به مقاومت و مبارزه زدند به ۱۰ شهید افزایش پیدا کرد.

 

براساس گزارش این شبکه، شهادت صدها تن از فلسطینیان بدست اشغالگران تا به این لحظه در نقاط مختلف کرانه باختری ثبت شده است.

 

نابلس

درپی یورش ارتش رژیم اسراییل به روستای عصیره یک جوان فلسطینی ۱۸ ساله با نام حسام موسی و یک جوان مجهول الهویت در نزدیکی روستای سالم، عیسی برهم از شهرک بیتا و نضال الصفدی از روستای عوریف به شهادت رسیدند.

 

الخلیل

وزارت بهداشت فلسطین در گزارشی اعلام کرد که یک جوان فلسطینی مورد هدف گلوله اشغالگران در درگیری های امروز روستای الریحیه قرار گرفته و به سرعت به بیمارستان یطا انتقال داده شده است.

 

 

اریحا

یک جوان فلسطینی که هویت او مشخص نیست در خلال درگیری ها در این شهر از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از مدت کوتاهی شهادتش اعلام شده است.

 

سلفیت

دو جوان فلسطینی با نام های شریف سلیمان و عوض حرب در دو روستای سکاکا و مرده درپی درگیری با نظامیان رژیم اشغالگر به شهادت رسیده اند.

 

رام الله

محمد روحی حماد جوان ۳۰ ساله فلسطینی از شهرک سلواد واقع در نزدیکی رام الله درپی حملات وحشیانه صهیونیست ها به شهادت رسید.

 

جنین

یوسف مهدی نواصره جوان ۲۷ ساله فلسطینی از روستای فحمه در جنین که پیشتر از سوی نظامیان اشغالگر صهیونیستی در ایست بازرسی دوتان مورد هدف گرفته بود، به شهادت رسید.

 

گفتنی است که تنها طی جدیدترین موج درگیری ها میان نظامیان تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در کرانه باختری تا کنون ۵۰۰ تن زخمی شده اند.

 

 

نوارغزه


همچنین براساس بیانیه مطبوعاتی وزارت بهداشت فلسطین درباره تعداد شهدا نوارغزه، از ابتدای موج حملات رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه طی ۴ روز گذشته ۱۱۹ تن شهید شده اند.

علاوه براین، ۶۰۰ تن نیز دچار آسیب های جدی شده اند.

 

منبع: خبرگزاری قدس

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۷۳۷
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha