۲۰۲۱۰۵۱۳_۱۳۰۶۵۶
به گزارش گروه سیاسی تهران پرس؛ عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا دیروز آخر وقت ۱۳۰ نفر را دوستان من در وزارت کشور به همراه دیگر دستگاه‌ها ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: از همه داوطلبانی که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را رعایت کردند تشکر می‌کنم.

رحمانی‌فضلی گفت: نامزدها و ستادها ان‌شاءالله شرایط را در نظر بگیرند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را تا آخر انتخابات و رأی‌گیری و شمارش آرا داشته باشند. همه گروه‌ها و نیروهای امنیتی الحمدلله تا به حال وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: از حدود ۴ ماه قبل سیستم امنیتی مولفه‌ها را رصد کرده است و آخرین بار ۳ روز قبل جلسه داشتیم که مشخص شد فضای امنی به خوبی در حال پیش روی است.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: الان تا انتهای خرداد باید همکاری با رسانه‌ها پررنگ‌تر باشد. محدودیت‌ها در تبلیغات انتخابات باید به وسیله وزارت بهداشت صورت گیرد و این دوستان محدودیت‌ها را قبول دارند. رسانه‌ها با ابتکار، خلاقیت و تأثیرگذاری بیشتر فضا را بهتر کنند.

وی گفت: از احزاب و گروه‌های سیاسی و ستاد نامزدها می خواهیم که در رعایت پروتکل‌ها توجه و دقت و مشارکت داشته باشند.

هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم

وزیر کشور با تاکید بر اینکه هم شورای نگهبان و هم وزارت کشور در فرآیند ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون عمل می‌کنند، اظهار کرد: هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم و هماهنگی کامل در حال انجام است؛ پس از اخذ مدارک کسانی که شرایط لازم از نظر شورای نگهبان ندارند، دسته بندی می‌کنیم و آن را تحویل شورای نگهبان می دهیم.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۶۹۸
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha