۲a1bf24f-919f-4566-9d31-ceb27862cd30
به گزاشر تهران پرس، جعفر میرزایی،سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبرگفت: با توجه به فرار سیدن عید سعید فطر که یکی از اعیاد مهم شیعیان محسوب می شود، حوزه خدمات شهری منطقه در ادامه فعالیت های خود برای استقبال از عید سعید فطر و حلول ماه مبارک شوال اقدام به فضاسازی شهری کرد.

وی افزود: نصب المان نوری، آذین بندی ، نورپردازی و اکران پیام های معنوی با موضوع عید سعید فطر در میادین، معابر و بزرگراه های منطقه از جمله اقدامات اجرایی در این زمینه است و تلاش شده تا ضمن افزایش زیبایی های بصری، شهر آماده استقبال یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان شود.

وی با اشاره به نصب المان نوری عید فطر در میدان شهید تهرانی مقدم گفت: این المان به شکل هلال ماه که منقش به دعای قنوت نماز عید طراحی و نصب شد.

میرزایی در ادامه به نورپردازی میادین و معابر اصلی منطقه اشاره کرد وگفت: همزمان با اقدامات اجرایی ، المان تقویم عید سعید فطر در میدان صنعت جانمایی می شود و المان میدان صنعت به صورت ویژه نورپردازی می شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ درادامه به فضاسازی محیطی و اکران پیام های تبریک عید سعید فطر اشاره کرد وگفت: اکران پیام های معنوی با مضامین احادیث و روایات، تبریک عید فطر و.. در سطح منطقه ۲انجام شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۶۷۶
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha