۲۰۲۱۰۵۱۲_۱۷۵۴۳۳
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ گفت: این روزها شاهد آن هستیم که پس از ماه‌ها مبارزه جهان با همه‌گیری این پاندمی، خوشبختانه واکسیناسیون مردم در همه کشورها آغاز شده و این اتفاق خوشایند چندی است که در کشور ما نیز صورت می‌گیرد و طبق برنامه‌ریزی درست و معقول ستاد ملی کرونا، اقشار در معرض خطر در اولویت قرار دارند.

وی در اولویت قراردادن اقشار آسیب‌پذیر را از جلوه‌های زیبای همدلی و اخلاق‌مداری در جامعه دانست و افزود: چنین تصمیماتی به‌طور قطع در افزایش سطح امید به زندگی و احساس امنیت بین شهروندان مؤثر خواهد بود.

شهردار قلب طهران از مشارکت منطقه ۱۲ با مرکز بهداشت شرق تهران در زمینه واکسیناسیون خبر داد و بیان کرد: در منطقه ۱۲ نیز با همکاری شهرداری منطقه با این مرکز، واکسیناسیون پاکبان‌های خدمات شهری در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۱۱۰ نفر از پاکبان‌های زحمت‌کش خدمات‌ شهری توسط این مرکز با استفاده از واکسن سینوفارم واکسینه شده‌اند و مرحله دوم این واکسیناسیون نیز بعد از تعطیلات خردادماه صورت خواهد گرفت.

وی با ابراز امیدواری از نزدیک‌شدن به نقطه پایان روزهای بحرانی برای بیماری کووید-۱۹ افزود: بدون شک هرگز ازخودگذشتگی‌ها و تلاش‌های کادر درمان و پزشکی در امدادرسانی به مردم از یاد و خاطره این شهر و مردم جهان پاک نخواهد شد و همواره قدردان زحمات آنها خواهیم بود.

سعادتی خاطرنشان کرد: تزریق واکسن به پاکبان‌های خدمات شهری در منطقه ۱۲ با حضور محمدرضا ندرلو، معاون خدمات‌ شهری و محیط زیست منطقه، سیدکمال میرشفیعی، رئیس حراست و نماینده وی، نماینده اداره بازرسی، نماینده شرکت شهر سالم صورت گرفت و مرحله دوم این تزریق، بین ۲۱ تا ۲۸ روز دیگر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۶۶۴
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha