طبق این گزارش، خودروی جیپ ارتش اسرائیل توسط گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس مورد هدف قرار گرفته است.
۴۸۹۶۲۰_۳۲۴۹۹۱۰۶۲۶_۳۱۰_۱۷۴
به گزارش تهران پرس، خبرنگار المیادین در نوارغزه از هدف گیری یک خودروی نظامی دیگر ارتش صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت فلسطین خبر داد.



طبق این گزارش، خودروی جیپ ارتش اسرائیل توسط گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس مورد هدف قرار گرفته است.


براساس گزارش رسانه های اراضی اشغالی خودروی ارتش رژیم اشغالگر در شمال نوارغزه با موشک ضد زره کورنت مورد اصابت قرار گرفته است.


 ۴ نظامی اسرائیلی درپی پرتاب این موشک زخمی شده اند. وضعیت دو تن از آنان وخیم گزارش شده است.


دقایقی پیش گردان های عزالدین قسام از هلاکت دو نظامی اسرائیلی درپی هدف گرفته شدن جیپ ارتش توسط یک موشک کورنت خبر داد.


همزمان با این اتفاقات منابع محلی از به صدا در امدن آژیرهای خطر در اراضی اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوارغزه بویژه در «نتیف هعسرا» خبر داده اند.


علاوه براین اخبار منتشر شده از فلسطین اشغالی حاکی است که واحد توپخانه ای و یگان موشکی ارتش اسرائیل دقایقی پیش با پرتاب سه موشک مناطق شمالی و شمال شرقی واقع در نوارغزه را هدف گرفته است.


در همین حین خبرنگار المیادین هم خبر داده است که قایق های رژیم صهیونیستی مناطقی را در جوار سواحل نوارغزه گلوله باران می کنند.


منابع صهیونیستی ادعا کردند که دقایقی پس از هدف گرفته شدن جیپ نظامی ارتش صهیونیستی ده ها گلوله خمپاره به سوی محل مورد هدف شلیک شده است.


جنگنده های اسرائیلی دقایقی پیش یک خودروی غیرنظامی را در خیابان المغربی واقع در محله الصبره در شهر غزه هدف گرفتند.


گفته شده گه پس از هدف گیری جیپ نظامی صهیونیستی در نزدیکی مرزهای شمالی نوارغزه آژیرهای خطر در شهرک صهیونیست نشین نتیف هعسراه به صدا در آمده است.


درپی هدف گرفته شدن یک منزل مسکونی در محله الممغربی نوارغزه ۳ فلسطینی شهید شده و پیکرهایشان به بیمارستان الشفاء انتقال داده شد.


وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به غزه تا این لحظه به ۴۳ نفر از جمله ۱۳ کودک و ۳ زن افزایش یافته است. شمار مجروحان نیز به حدود ۳۰۰ نفر رسیده است.

35 شهید فلسطینی اخبار لحظه به لحظه فلسطین اشغالیهلاکت یک نظامی صهیونیست در حمله نیروهای مقاومت فلسطین یک جیپ ارتش رژیم صهیونیستی ادامه موشک باران اراضی اشغالی تا ظهر امروز وضعیت دو تن از نظامیان صهیونیستی وخیم گزارش شد آژیرهای خطر در شهرک های صهیو


خبرنگار المیادین در نوارغزه بار دیگر از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوارغزه خبر داد.


گزارش شده است که واحد توپخانه ای رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطقی را در شمال نوارغزه هدف گرفته است.


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تقویت نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهرهای اللد، حیفا و الرمله و عکا خبر داد.


نیروهای مقاومت غزه از پرتاب راکت به سوی پایگاه نظامی کرم ابو سالم خبر دادند.


یک خودروی فلسطینی در نوارغزه مورد هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت.گزارش شده که ۶ تن بر اثر این حمله به شهادت رسیده اند.


رسانه های اراضی اشغالی از برگزاری زودتر از موعد جلسه شورای وزیران رژیم صهیونیستی در ساعت ۷:۳۰ امشب خبر دادند.قرار بود این نشست در ساعت ۹:۳۰ با هدف بررسی آخرین تحولات اراضی اشغالی و درگیری ها در مرز نوارغزه و قدس اشغالی برگزار گردد.


گردان های عزالدین قسام با صدور بیانیه ای به طور رسمی اعلام کردند که خودروی جیپ نظامیان اسرائیلی از نوع دیفندر توسط این نیروها به طور کامل در مناطق شمالی نوارغزه نابود شده است.طبق این بیانیه دشمن به کشته شدن دو تن از نیروهایش و زخمی شدن دو تن دیگر اعتراف کرده است.


رسانه های اسرائیلی باردیگر اعلام کردند که نیروهای مقاومت فلسطین چندین موشک را به سوی عسقلان و اشکول پرتاب کرده اند.


شورای داخلی رژیم صهیونیستی در شهر عسقلان مورد هدف قرار گرفته است.








منبع:خبرگزاری قدس(قدسنا)

 


انتهای پیام/الف




کد خبر: ۶۶۵۹
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha