۱۷۵۲۷۴۹_۱۴۵
غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با انتقاد از عملکرد برخی شوراهای فعلی شهر و روستا بیان کرد: متاسفانه در این دوره برخی گزارش‌های نگران‌کننده در خصوص تخلفات مالی برخی از شوراهای شهرها و استان‌ها داشتیم که این نشان می‌دهد بایستی در انتخابات آتی دقت بیشتری کرد.

 

منتظری در ادامه تاکید کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات بعدی بایستی چهره های پاکدست، امین، توانمند، مردمی و دلسوز  و دارای سبقه خوب اجتماعی و سیاسی در شوراها حضور پیدا کنند که در این صورت می توانند عملکرد بهتری را در حوزه شهری ارائه دهند.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به انتخابات پیش روی شوراهای شهر عنوان کرد: انتخابات شورای شهر فرصت مغتنمی برای پذیرش مسئولیت در حوزه موضوعات شهری است و در این راستا افراد باتجربه با حضور در این عرصه می‌توانند در پرتو یک مدیریت توانمند، تحولات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهر نقش مهمی را ایفا کنند.

 

منتظری در پایان با تاکید بر لزوم بهره گیری از چهره های توانمند، کارآمد و دارای صلاحیت در شوراهای شهر آینده عنوان کرد:  انتخابات شورای شهر تهران از ابعاد مختلف دارای اهمیت است؛ تهران به عنوان پایتخت کشور، هر حرکت و تحول مثبت یا منفی که در آن شکل می‌گیرد،  در سراسر کشور تاثیرخواهد داشت. از همین رو اگر در تهران شورای کارآمدی داشته باشیم در بخش های مختلف شهری در کشور، گره‌های بسیاری گشوده خواهد شد و کار برای دولت نیز تسهیل می شود.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۶۶۱۲
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha