۶۴۲۴۹۰۱_۳۱۴
به گزارش تهران پرس به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در آئین اختتامیه محفل انس با قرآن فرماندهی انتظامی تهران در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات و اولین روز ثبت نام نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اولین راهبرد، تلاش گسترده غرب و اسرائیل با همکاری برخی از دولت‌های سرسپرده و حمایت‌های مالی آنان، برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است، در فضای مجازی و حقیقی خود کمپین نه به جمهوری اسلامی و نه به انتخابات به راه انداخته اند تا مردم را مایوس کرده و چنان جلوه دهند که حضور مردم در انتخابات هیچ تاثیری در سرنوشت آنان ندارد، این در حالی است که تنها راه شکست این راهبرد، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است.

وی به دومین راهبرد دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن از مدت‌ها قبل و حتی حین انتخابات و در مدت قانونی شورای نگهبان برای تائید صلاحیت‌ها برنامه ریزی کرده که به بهانه عدم تائید صلاحیت برخی از کاندیداها، ناامنی ایجاد کرده، مانند گذشته با اسم رمز تقلب و ... آشوب کرده، اردوکشی خیابانی راه بیندازد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا راهبرد سوم دشمن را اینگونه بیان می‌کند که در صورت عدم انتخاب یک فرد غرب گرا و مشخص باز هم ناامنی ایجاد کند، در حالیکه در حال حاضر نیازمند دولتی انقلابی، ولایی، متکی بر استعداد‌های داخلی، متکی بر جوانان و سرمایه‌های کشور هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: میدان اقتصاد سخت‌تر از میدان جنگ نیست و همان خدایی که در میدان جنگ حامی رزمندگان اسلام است در میدان اقتصاد هم خدایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی محبوب مردم است و این امر در افکارسنجی‌های مختلف نیز خود را نشان داده است، گفت: باید برای انتخابات پرشور از همه ظرفیت‌های تهران استفاده و آن‌ها را بسیج کرد چراکه این میدان نیز میدان جنگ است به گونه‌ای که هر رأی موشکی بر قلب امریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: امیدوارم نیروی انتظامی همانطور که توانسته تاکنون دین خود را به اسلام، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ادا کرده است، این بار نیز در میدان انتخابات سرافرازانه و پیروزمندانه، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود اضافه کند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان تربیت شده در مکتب اسلام و قرآن که سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" در این دوره، در صدر آنان است، گفت: این مکتب قرآن بوده که می‌تواند سرداری، چون او را که اسطوره ملی وجهانی است، تربیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" در آئین اختتامیه محفل انس با قرآن فرماندهی انتظامی تهران با اشاره به لزوم بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اگر عید سعید فطر و برکات آن نبود، خروج از این ماه برای اولیای الهی بسیار سخت بود و خدا را شاکرم که در این فضای معنوی و در بهار طبیعت و در کنار همکاران خدوم و پرتلاش پلیس تهران بزرگ که برای شهروندان ایام نورانی و پر از امنیتی را رقم زدند، هستم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی باید دل خود را با نور و عقلانیت قرآن نورانی کند؛ قرآنی که از بدو نزولش تا به امروز و حتی تا قیامت و همزمان با پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی از همه عالمان هماورد طلبیده که اگر می‌توانند سوره‌ای مانند یکی از سوره‌های قرآن بیاورند، گرچه الفبای آن عربی است، اما هیچگاه کسی نتوانسته چنین معماری و اساسی که اعجاز قرآن است، را ایجاد کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه رزمندگان تربیت شده در مکتب اسلام و قرآن که سپبهد شهید "حاج قاسم سلیمانی" در این دوره، در صدر آنان است، افزود: این مکتب قرآن است که می‌تواند سرداری، چون وی که اسطوره ملی و جهانی است، تربیت کند.

حجت الاسلام والمسلین ادیانی تصریح کرد: همه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل سال‌های متمادی به دنبال شهادت فرمانده سپاه قدس بودند در حالیکه این شهید بزرگوار بار‌ها اعلام کرده بود که شما دشمنان مرا با چیزی تهدید می‌کنید که سال‌ها به دنبال آن می‌گردم و آرزویم این است که شهید شوم، شهید سلیمانی ها، خرازی ها، ردانی‌ها تربیت یافته مکتب اسلام و قرآن بودند، رزمندگان غواص در عملیات والفجر ۸ با توکل به خدا و انسی که با قرآن داشتند توانستند دل اروند را شکافته و دشمن را به زانو در آورند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه آن چیزی که می‌تواند ملتی را تربیت کند و به قول امام خمینی (ره) تمدن‌های مادی را به خاک ذلت کشانده و تمدن اسلام را برپا کرده مستحکم کند، قرآن و نورانیت آن است، گفت: سفره قرآن می‌تواند ملتی را از اسارت، ذلت و بردگی نجات داده و به راه سعادت رهنمون کند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تراز حکومت و انقلاب اسلامی باید زمینه انس با قرآن را در یکایک کارکنان خود ایجاد کند چراکه صیانت درونی می‌تواند فرد را در برابر وسوسه‌های نفس اماره و خناسان بدخواه حفظ کند، گفت: تنها راه گریز از این وسوسه‌ها انس با قرآن است چراکه دلی که به ذکر خدا و قرآن و دعا مشغول باشد نورانی بوده و مورد هجوم شیطان قرار نمی‌گیرد و بر نفس خود غالب است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: خدا را شاکرم که این عشق، علاقه، اراده و همت را در کارکنان پلیس تهران بزرگ می‌بینم و این همدلی و شور قرآنی در فاتب را مرهون فعالیت‌ها و فرماندهی سردار "رحیمی" می‌دانم که با فرماندهی خود و فرمانبری کارکنان شاهد امنیت مثال زدنی در شب‌های قدر بودیم.

قرآن؛ راه سعادت و تولید قدرت مشروع نیروی انتظامی

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی راه سعادت و راه تولید قدرت مشروع خود و نسخه شفابخش امراض ظاهری و باطنی خود را یافته است، گفت: این راه نورانی همانا قرآن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه قرآن در همه اعصار و عرصه‌ها هدایتگر است و کلام تمام اهل بیت (ع) هم برگرفته از قرآن کریم است، افزود: اعجاز پیامبر اکرم (ع) کتاب، قرآن، فرهنگ، علم و دانش است.

به گفته وی، اینکه اکثر روز‌های سال ۹۹ و حتی ایام عید را شاهد آماده باش در نیروی انتظامی بالاخص فاتب بودیم، معنایش این است که فرماندهانی در تراز تربیت انقلابی داریم که کارکنانی ولایی و انقلابی تربیت کرده اند در حالیکه سایر دستگاه ها‌ی دولتی این چنین بوده و به همین دلیل است که فرمانده معظم کل قوا نیز بیان می‌دارند که «من نیروی‌های مسلح را اداره می‌کنم» و ایشان از ریز و درشت مسائل نیروی‌های مسلح آگاه هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه برخی از جوامع اسلامی از قرآن و اهل بیت (ع) فاصله گرفته اند و به همین دلیل هم دچار نوکر مآبی، شده اند، گفت: اگر جوامع اسلامی به مهجوریت قرآن و اهل بیت (ع) پایان داده و به سمت آن برگردند، حتما پیروز خواهند شد البته جمهوری اسلامی ایران با مجاهدت‌های امام خمینی (ره) و اتحاد مردم، تبدیل به ملتی شجاع و سرافراز شدند که ژندارم منطقه را بیرون رانده و بر آن مسلط شدند.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۶۶۱۵
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha