۶۲۹۲۳۲۰_۸۸۸
به گزارش تهران پرس، علی توکلی با اشاره به آغاز واکسیناسیون در شهر تهران براساس اولویت بندی و زمانبندی انجام شده برای گروه های سنی مختلف توسط وزارت بهداشت گفت: به همین منظور دو پایگاه ویژه برای رفاه حال شهروندان و سهولت دسترسی به مراکز انجام واکسیناسیون در این منطقه راه اندازی و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه پارکینگ مقابل مجموعه شهربانوی بوستان ولایت با استقرار سازه های موقت این طرح، برای انجام واکسیناسیون خودرویی آماده شده است افزود: در این پایگاه تزریق واکسن کرونا به افراد واجد شرایط که بر اساس اولویت های اعلامی شامل گروه سنی بالای ۸۰ سال هستند، در خودرو انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین واکسیناسیون این گروه طبق لیستی که ستاد مدیریت بحران با هماهنگی رییس ستاد ملی مقابله با کرونا در شهر تهران به این منطقه ابلاغ شده است در سوله مدیریت بحران بوستان ولایت صورت می گیرد.

به گفته توکلی این طرح با همکاری و مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران و ناحیه مقاومت بسیج ابوذر و با رعایت شرایط و تمهیدات لازم اجرا می شود.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با افزایش شیوع ویروس کرونا اقدامات مستمری در این منطقه همچون انجام غربالگری ها و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی و استقرار تیم های پزشکی در ۹ پایگاه، آموزش به شهروندان در گروه های مجازی و نصب پوستر در اماکن عمومی، اجرای طرح حامی سلامت، بازدیدهای میدانی مسئولان سلامت از نانوایی ها برای نظارت بر رعایت دستورالعمل ها، اجرای وبینارهای آموزشی، توزیع ماسک و بسته های بهداشتی بین شهروندان در مناسبت های مختلف و در محلات محروم و ضدعفونی معابر عمومی انجام می شود.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۵۷۲
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha