۱۳۹۹۰۷۲۲۰۰۰۵۷۸_Test_PhotoN
 

به گزارش تهران پرس، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات در واقع نظام را بیمه می‌کند و درواقع نشان دهنده قوام و دوام مجموعه نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: از سوی دیگر حضور پرشور مردم در انتخابات به دشمن این پیام را می‌دهد که مردم هنوز پشت این نظام هستند و توطئه‌های دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام به نتیجه‌ای نرسیده است.

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: علاوه بر این حضور پرشور در انتخابات مقدمه‌ای برای انتخاب فرد اصلح است و در سایه این حضور پرشور فرد اصلح و دارای صلاحیت برای اداره امور انتخاب می‌شود.

 

جوکار خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات بیان این نکته ضروری است که رفتار عده‌ای که در صورت باخت بخواهند بازی را بهم بزنند، مردود و غیرقابل پذیرش است و ما نباید شاهد تکرار مسائلی همچون سال ۸۸ باشیم.

 

وی افزود: هنوز چند صباحی تا انتخابات مانده،‌ عده‌ای سعی دارند تا این گونه القا کنند که مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود و هنوز تا انتخابات مدت زمانی باقی مانده سعی در وارد کردن ایرادات و اشکالاتی به انتخابات دارند.

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: این افراد همان‌هایی هستند که می‌دانند در انتخابات شانسی برای پیروزی ندارند و سعی دارند آن را به هر نحوی زیر سؤال ببرند.

 

جوکار خاطرنشان کرد: این افراد به دنبال آن هستند تا با غبارآلود کردن فضا حرف‌های غیرقانونی خود را در قالب قانونی و منطقی مطرح کنند و از این طریق باعث تشویق اذهان عمومی شوند.

 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الف
کد خبر: ۶۳۸۸
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha