۱۴۰۰۰۲۱۳۱۱۰۶۱۰۴۴۵۲۲۶۸۱۵۹۴
به گزارش تهران پرس، رمپ ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با حضور محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران و سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ افتتاح شد.

 

شهردار منطقه ۱۸ در این باره گفت: این رمپ دسترسی بطول ۶۸۰ متر و عرض ۱۱ متر می‌تواند نقش مهمی را در کاهش بار ترافیک این محدوده ایفا و دسترسی وسائط نقلیه را به بزرگراه آزادگان آسانتر کند.

 

وی ادامه داد: رمپ دسترسی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با اجرای عملیات خاکبرداری ، زیرسازی ، لوله گذاری ، اجرای کانیو ، انهار سرپوشیده و روباز ، جداول ، روکش آسفالت، کاشت فضای سبز ، خط کشی محوری ، جانمایی علائم ترافیکی و تأمین روشنایی و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد بهره برداری شد.

 

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز در حاشیه بازدید از پروژه‌های باغ راه حضرت زهرا(س)، زمین چمن مفید، اشاره شده اظهار کرد: پروژه باغ راه حضرت زهرا (س)، پروژه‌ای است که هم اکنون توسط سازمان عمران شهرداری تهران در حال پیگیری است و بر اساس اعلام سازمان عمران این پروژه پیشرفت ۵۰ درصدی را داشته است و به زودی بخشی از آن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی همچنین به پروژه زمین چمن مفید اشاره کرد و گفت: این پروژه در حاشیه منطقه ۱۸ قرار دارد و افتتاح و بهره برداری آن می‌تواند سرانه فضاهای ورزشی در منطقه را افزایش دهد.

 

گفتنی است همزمان با هفته کارگر و روز معلم  با حضور عضو شورای شهر از ۱۴ کارگر فضای سبز و از قدیمی ترین معلم منطقه ۱۸ که حدود ۵۲ سال است در این منطقه تقدیر شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۳۴۵
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha