۰۲
به گزارش تهران پرس، علی توکلی شهردار منطقه۱۹ در تکمیل این خبر گفت: این مراسم که روز شنبه ۱۱ اردیبهشت مقابل مسجد سید الشهدا (ع) محله خانی آباد نو برگزار شد، امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت نیز در ورودی منزل شهید کریمی واقع در شهرک بستان و روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه نیز مقابل منزل شهید آذر مهر برگزار می شود.

توکلی با اشاره به مشارکت با مساجد در برگزاری مراسم شب های احیا بیان کرد: در همین راستا به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن توزیع ۱۰ هزار ماسک بین مساجد و هیئت ها، ۸۰۰ صندلی نیز برای برگزاری مراسم در فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی همراه با نصب بنر در اختیار آن ها قرار گرفت.

به گفته او تولید محتوا در فضای مجازی در قالب کپشن، پوستر و کلیپ های متناسب با شب های قدر و سوگواری حضرت علی (ع) از دیگر اقدامات فرهنگی این منطقه به مناسبت این شب ها محسوب می شود.

شهردار منطقه همچنین به سیاه پوش کردن منطقه با نصب بیش از ۲۰۰ پرچم مشکی، ۸۵۰۰ متر ریسه مشکی و اکران بنر در معابر و فضاهای عمومی منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه براین به همین مناسبت ضمن خاموشی تمامی آذین بندی های نوری، طرح «فزت و رب الکعبه» با استفاده از فناوری رنگ نانو بلک لایت در دیواره ساختمان مرکزی منطقه نصب شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۳۴۸
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha