۰۸e95e49-d165-4d11-a4ed-2f4556708d79
به گزارش تهران پرس، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی، احیاء شب‌های قدر را فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از فیوضات الهی دانست و گفت: بدیهی است که در شرایط کرونایی، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی در برگزاری این مراسم ضرورتی انکار ناپذیر است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ افزود: به علت شیوع ویروس کرونا برای بهره مند شدن مردم از فضایل شب های ارزشمند قدر از سال گذشته تعدادی از فضاهای باز که قابلیت اجرای مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشت، در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گرفت.

کمالی نسب با اشاره به تجربه موفق ماه رمضان سال گذشته بیان کرد: با توجه به بیانیه ستاد ملی مقابله با کرونا که اجازه برگزاری مراسم در شب‌های قدر را به مدت دو ساعت و در فضای باز صادر کرده است، امسال نیز این پیش‌بینی را کرده‌ایم.

او افزود: مراسم سوگواری و احیای شبهای قدر از قبیل: مناجات، مراسم به سر گرفتن قرآن کریم و قرائت دعای جوشن کبیر در روزهای ۱۱،۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ در امامزاده های اسماعیل(ع) زرگنده و قاضی الصابر(ع) ده ونک و مساجد امام علی(ع) سیدخندان، بقیه ا... و نواب صفوی شهرک فجر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

کملی نسب ابراز کرد: پخش زنده مراسم از پیج اینستاگرام آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) به آدرس: https://www.instagram.com//emamzadehesmaeil.zargande قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۲۶۴
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha