شهرداری+تهران
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ با وجود اینکه مدیرعامل شرکت شهر سالم اعلام کرد؛ واکسیناسیون کرونا بین مدیران و معاونان شهرداری تهران صفر است ولی حالا خبری مبنی بر واکسن خواری یک شهردار منطقه و خانواده اش منتشر شده است.

بر اساس اخبار منتشر شده بیش از ۷۰ کارمند و کارگر زن و مرد شهرداری منطقه ۶ تهران سهمیه واکسن پاکبان‌ها را به خود تزریق کرده‌اند.

پس از انتشار این خبر، پیروز حناچی شهردار تهران طی پیامی در توئیتر خود از حساسیت رسانه ها تشکر کرد و گفت: "داده‌های تزریق واکسن در شهرداری تهران فوراً بررسی خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف٬ افراد خاطی احتمالی علاوه بر برخورد٬ به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.”


همچنین محمد سالاری، عضو شورای شهر تهران نیز در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تزریق واکسن کرونا به نام پاکبانان به کارمندان یک شهرداری منطقه در حساب توییتری خود نوشت: "امشب خبری را در یکی از رسانه های مجازی دیدم ، مبنی بر اینکه برخی مدیران وکارکنان شهرداری در یکی از مناطق تهران ، بجای پاکبانان واکسن دریافت کرده اند.بعید میدانم این خبر درست باشد. چنانچه صحت داشته باشد تنبیهی کم تر از عزل و معرفی به تخلفات اداری نباید در انتظار متخلفین باشد."

اخبار منتشر شده درباره تخلف شهرداری منطقه ۶ تهران در استفاده از واکسن سهمیه پاکبانان در حالی تکذیب می شود که بازداشت حسن رحمانی شهردار منطقه ۲ و مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸ اواخر دی ابتدا به اتهام مسائل مالی، با تکذیب محسن هاشمی، رئیس شورای شهر همراه شد.

با وجود تکذیب های مدیران شهری از تخلف های صورت گرفته و سکوت در برابر فرجام آن‌ها انتظار می رود یک سازمان نطارتی خارج از سازمان شهرداری بر روند واکسیناسیون پاکبانان نظارت داشته باشد تا از هر گونه تخلفی در این بین جلوگیری شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۲۱۹
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha