۱۳۹۹۱۰۱۰۰۰۱۰۲۵_Test_PhotoN


به گزارش تهران پرس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه استان تهران در حرم مطهر امام راحل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) را تبریک عرض می‌کنم که به مناسبت این روز فرخنده امروز شاهد برگزاری ششمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در سراسر کشور هستیم.


 

وی با بیان اینکه برنامه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در جوار مرقد امام راحل به عنوان برنامه آغازین کشوری برگزار شد، گفت: در ماه مبارک رمضان یک میلیون بسته کمک‌های معیشتی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند برنامه‌ریزی شده که با کمک خیران تهیه و توزیع می‌شود.


 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در پی تأکیدات رهبر معظم انقلاب، نیازمندان شناسایی شده و این رزمایش‌ها ادامه خواهد داشت که البته میزان بسته‌ها خیلی بیشتر از آمار اعلام شده است.


 

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج به عنوان پاره تن مردم و به عنوان یک تشکیلات مردمی که در راستای مصالح مردم حرکت می‌کند، برنامه‌های مختلفی در طول سال برای حمایت از مستضعفان انجام می‌دهد.


 

وی در پایان تأکید کرد: کمک به ازدواج جوانان، ایجاد اشتغال، آزادی زندانیان غیرعمد و تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار ازجمله برنامه‌های بسیج است.


 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۶۲۰۰
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha