chalous-road-traffic
به گزارش تهران پرس،  عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در جلسه شورای ترافیک استان با محوریت راهبری کاهش تصادفات بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای ایمن سازی راه‌های استان تأکید و اظهار کرد: ساماندهی موضوع حمل و نقل ترافیک بر عهده همه دستگاه‌ها است و به تنهایی نمی‌توان از پس این نقش برآمد.

وی گفت: هر کدام از دستگاه‌های مسؤول در رابطه با ایمنی راه‌ها و سفرها نقش مؤثری را ایفا کرده‌اند و اگر در این حوزه دیگر دستگاه‌ها در کنار پلیس و راهداری قرار گیرند، قطعاً آمار تلفات و تصادفات کاهش می‌یابد.

معاون امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به آمار مسیرهای پر خطر استان ابراز کرد: طبق آمار ۴۸۳ نقطه پر خطر ترافیکی در استان وجود دارد که از این بین ۳۲۲ نقطه مورد بررسی قرار گرفته است.

چراغعلی تصریح کرد: در سال گذشته دولت کمک‌های بسیار ارزشمندی به دهیاری‌های استان داشت و تلاش می‌کنیم تا در سال جاری نیز بتوانیم از ظرفیت دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در تجهیز و ایمن سازی راه‌ها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: مسیر ندامتگاه‌ها یکی از مسیرهایی است که باید به شکل ویژه ایمن سازی شود، چرا که به دلایل خاص این مسیرها در استان از اهمیت ویژه برخوردارند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: به دلیل پایین بودن دامنه تحمل برخی افراد برای مسائل اجتماعی، متأسفانه شاهد آمار تصادفات متفاوتی در مسیرهای منتهی به ندامتگاه‌ها با سایر استان هستیم و باید توجه ویژه‌ای به ایمن سازی این مسیرها داشته باشیم.

انتهای پیام
کد خبر: ۶۱۸۰
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha