۶۳۵۷۳۶۶_۲۴۶




به گزارش تهران پرس به نقل از خانه ملت؛ احمد نادری به بررسی پرونده داوطلبان انتخابات شورا‌ها در هئیت نظارت شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: پرونده داوطلبان انتخابات شورا‌ها در هئیت نظارت شهرستان‌های ۱۶ گانه استان تهران در حال رسیدگی است و اعضای هئیت‌های نظارت نیز شبانه روزی در حال تلاش هستند تا به نحو احسن کار خود را دنبال کنند.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: به هیچ عنوان سلایق سیاسی را در بررسی صلاحیت مد نظر نمی‌گیریم؛ چرا که برای ما استعلام مراجع قانونی و البته نظر کارشناسی هئیت‌های شهرستانی مهم است.


 


حق احد الناسی را در بررسی صلاحیت‌ها ضایع نخواهیم کرد


رئیس هئیت نظارت بر انتخابات شورا‌های استان تهران تاکید کرد: بنده اعلام کرده ام که فقط نظر مراجع قانونی، کارآمدی و سلامت افراد را در نظر بگیرند و مخصوصا روی بحث سالم بودن افراد هم تاکید ویژه‌ای شده است؛ لذا بار‌ها اعلام کرده ام که باید در بررسی صلاحیت افراد دو مولفه را باید در نظر گرفت یکی حق نظام جمهوری اسلامی و دیگری حق الناس است.

 

وی در پاسخ به این سوال که در بررسی صلاحیت افراد نگاهی به گرایشات سیاسی هم انداخته خواهد شد، اظهار کرد: حق احد الناسی را در بررسی صلاحیت‌ها ضایع نخواهیم کرد؛ بنابراین برای ما جناح افراد موضوعیت ندارد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: هیچ فرد فاسدی نباید تایید صلاحیت شود، چرا که با این اقدام به نظام جمهوری اسلامی خیانت کرده ایم و اگر خدایی ناکرده افراد فاسد به این نهاد ورود پیدا کنند می‌توانند فساد خود را گسترده‌تر دنبال کنند که این نیز باعث تضییع حق مردم و نظام جمهوری اسلامی می‌شود.


انتهای پیام/الف

کد خبر: ۶۱۵۵
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha