۱۰۵۳۹۲۴
 

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به تاکید رهبری معظم انقلاب درباره لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به معنای اعتقاد مردم به نظام است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه قدرت حکومت ها بستگی به همراهی مردم دارد، تاکید کرد: اگر مردم با حکومت باشند حکومت قوی خواهد شد و پیش می رود. از همین رو عدم مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات موجب می شود قدرت نظام به دنیا نشان داده نشود.

 

آیت‌الله موحدی کرمانی درباره چرایی عدم حضور برخی افراد در انتخابات اظهار داشت: آن کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند معنایش این نیست که نظام را قبول ندارند. بلکه اکثریت این افراد نظام را قبول دارند اما به این دلیل که مسئولین به وعده های خود عمل نکره اند رنجیده اند و از آنها گلایه های بسیاری دارند. البته این گلایه ها بحق است. اما در انتخابات باید گلایه ها را کنار بگذارند و به اصل مسئله نظام توجه کنند چرا که انتخابات ارتباط با اصل نظام دارد.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: دوری مردم از مسئولین و در پی آن عدم حضور حداکثری در انتخابات انعکاس خارجی خوبی ندارد زیرا بیگانگان این گونه تصور می کنند که عدم حضور گسترده مردم به این معناست که با انقلاب نیستند و حکومت را قبول ندارند درحالی که مردم ما این تصور بیگانگان را  قبول ندارند.

 

آیت‌الله موحدی کرمانی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین همه مردم باید نسبت به انتخابات احساس وظیفه کنند و گلایه ها را کنار بگذارند و در انتخابات شرکت کنند همانطوری که در مواقع ضروری در راهپیمایی ها شرکت می کردند و به دنیا نشان دهند این نظام مقتدر است و مردم نیز با نظام همراه هستند.

 

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۶۱۴۹
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha