ترافیک
به گزارش تهران پرس، «سرهنگ ایرج کهریزی» گفت: بازگشایی مسیر پس از حصول اطمینان از امنیت جاده هراز در محل ریزش سنگ از کوه اعلام خواهد شد.

پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به وضعیت جاده فیروز کوه اظهار داشت: تردد خودروها عادی و روان در جریان است و هیچ گره ترافیکی در این مسیر نداریم.

کهریزی ادامه داد: وضعیت ترافیک مسیرهای امام رضا (ع)، بزرگراه حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

وی با بیان اینکه محدودیت های کرونایی بر اساس دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا توسط ماموران پلیس راهور در حال اجرا است ،توضیح داد: رانندگان در صورت نادیده گرفتن تذکر پلیس، ضمن اعمال جریمه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از محل ایستگاه‌های بازرسی مستقر در مبادی ورودی استان مازندران به سوی مبدا حرکت خود بازگردانده می‌شوند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به ضرورت رعایت سرعت مطمئنه در جاده های منتهی به استان‌های شمالی، اظهار داشت: به رانندگان توصیه می‌شود با رعایت نکات ایمنی در جاده‌های هراز و فروزکوه تردد داشته باشند.

وی افزود: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، خودداری از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ با رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطرداشته باشند.

جاده هراز یا جاده ۷۷ مهم ترین و کوتاه ترین مسیر ورودی مازندران از پایتخت کشور است که از شهر رودهن در جنوبی ترین نقطه جاده آغاز و به شهر آمل در شمالی ترین نقطه خود ختم می شود.
کد خبر: ۶۱۷۹
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha