۱۳۸۷۰۳۸۶_۲۲۸
 

به گزارش تهران پرس، نشست اعضای شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر یکشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس، پرویز سروری دبیر و اکثریت اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برگزار شد.

 

حداد عادل در ابتدای این نشست با تاکید بر اخلاص و توکل به عنوان لوازم بهره‌مندی از کمک الهی بین نیرو‌های انقلاب اظهار کرد: در کار سیاسی بیش از هر کار دیگری احتیاج به اخلاص داریم و اگر اخلاص داشته باشیم موفق می‌شویم.

 

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی آمارها، افکار مردم، رفتار‌ها و گفتار‌ها نشان می‌دهد جامعه به تمام معنا خواهان تغییر وضع موجود است افزود: از طرف دیگر اینکه جریان غرب‌گرا با تمام وجود می‌خواهد از مذاکرات گرفته تا بازی با نرخ ارز، در باغ سبز را به خارجی‌ها نشان دهد و این راهبرد از سوی این جریان به خصوص در فضای مجازی عملیاتی شده است.

 

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تاکید کرد: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است و انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هشیار باشند.

 

حداد عادل تاکید کرد: به هیچ وجه نباید تصور کنیم پیروزیم که همین تصور باعث شده با تعدد کاندیدا روبه‌رو باشیم و این خطری است که ممکن است باعث اثر منفی در انسجام جریان نیرو‌های انقلاب شود.

 

در ادامه این نشست موضوع انتخاب سخنگوی شورای ائتلاف مورد بحث قرار گرفت و امیرابراهیم رسولی با رای اکثریت اعضای شورا به عنوان سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب انتخاب شد.

 

علاوه بر این در این جلسه ساز و کار رسیدن به فهرست نهایی شورای شهر تهران، نقش نخبگان و متخصصان حوزه شهری و همچنین نحوه مشارکت مجامع استانی در فرآیند انتخاب فهرست نهایی شورای شهر مصوباتی صورت گرفت که در روز‌های آینده اطلاع داده خواهد شد.

 

در سومین نشست شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در سال جاری غلامعلی حداد عادل، پرویز سروری، مهدی چمران، علیرضا زاکانی، صادق امانی، مهرداد بذرپاش، جواد عامری، زهره الهیان، عبدالحسین روح‌الامینی، فاطمه قاسمپور، ضرغام صادقی، فرشاد مهدی‌پور، مهدی زریبافان، مجتبی شاکری، حبیب‌الله بوربور، مالک شریعتی، اسماعیل احمدی، احمد صادقی، محمود فرشیدی، مهدی اقراریان، سعید رئوفی، الهام اکبری، حسین اخگرپور و مجتبی ابراهیمی حضور داشتند.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۶۱۴۰
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha