Screenshot_۲۰۲۱۰۴۲۷-۰۹۱۰۱۴_Gallery
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، صفا صبوری دیلمی ضمن اظهار کرد: طی روزهای اخیر یک ملک ۲۰ هزار متر مربعی که از معارضات درشت دانه مسیر اصلی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی به شمار می آمد، با همکاری شهرداری منطقه ۱۸ تملک و اجرای عملیات خاکبرداری در آن آغاز شد.

وی ضمن اعلام پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، خاطرنشان ساخت عملیات اجرایی مسیر اصلی این پروژه بزرگراهی در تمام مقاطعی که با معارض مواجه نیست ادامه دارد و از جمله اقدامات در حال اجرا می توان به شمع گذاری دیواره ها در محدوده پل تقاطع خیابان میرزایی، عملیات خاکریزی در محدوده پل تقاطع خیابان شهید اصغری و نیز اجرای سنگریزی و خاکریزی نهایی در محدوده شرق محور ۴۵ متری کن اشاره کرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، احداث ۲ دستگاه پل در تقاطع بلوار بهار و یک دستگاه پل در محدوده خیابان باغ انگور به تازگی در دستور کار قرار گرفته است و هماهنگی های اولیه جهت تحویل زمین به پیمانکار در حال انجام است.

گفتنی است فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی شامل مسیری ۳۷۰۰ متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل دسترسی های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت، امکان حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸ را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۱۴۶
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha